Honda Marine introduce noul motor în patru timpul de 250 CP, cel mai puternic motor care s-a alăturat gamei Honda şi, acum, unul dintre modelele de top al companiei. Honda BF 250 încorporează o serie de tehnologii care oferă o valoare sporită şi beneficii pentru consumatori.

Conceptul de design al noului motor Honda BF 250, o abatere de la modelul precedent Honda Marine, incorporează un design estetic, elegant şi mai subţire.

“Noul motor marin Honda BF250 demonstrează angajamentul Honda pentru ingineria unei linii de produse cu performanţe de neegalat, putere şi economie de combustibil”, a declarat Alan Simmons, Director Naţional Honda Marine. “Introducerea acestui motor, de asemenea, întăreşte şi mai mult relaţia noastră atât cu clienţii, cât şi cu partenerii care construiesc bărcile.”, completează Allan Simmons.

Performanţă şi economie de combustibil

Noul model de la Honda, BF250, este un motor de 3,6 L de înaltă performanţă care încorporează toate progresele făcute la liniile de motoare pentru bărci.

Honda BF250 este proiectat cu control Lean Burn, o caracteristică care ajustează automat aerul/combustibilul în funcţie de viteză şi de sarcină în timp ce maximizează puterea, economisind cu 20 de procente mai mult combustibil în modul de croazieră (de la 2.000 la 4.500 rpm). Controlul Lean Burn a fost îmbunătăţit pe modelul BF250 pentru a creşte eficienţa consumului de combustibil, între 16-30 % mai mult decât la celelalte modele de pe piaţă, în funcţie de condiţiile specifice de funcţionare.

Primul sistem cu circuit dual de aer

BF250 este primul motor marin din lume care are un sistem cu circuit de aer dublu. Primul circuit trage aer în componentele din faţă ale motorului şi la ventilatorul de răcire care trage aerul rece spre ventilator. Al doilea circuit parcurge aerul rece de la orificiile de admisie superioare, îndepărtează umezeala şi apoi induce aerul în corpul clapetei de acceleraţie. Acest sistem prevede pentru sistemul de răcire, aer mai rece și mai dens pentru o combustie mai bună comparativ cu sistemele convenţionale.

Designul sistemului de admisie de aer variabil al modelului Honda BF250 include, de asemenea, un amortizor de aer de admisie care reduce zgomotul.

Caracteristici suplimentare

Designul noului model Honda încorporează un capac de întreţinere a bujiei care ajută la întreţinerea acesteia. Acest capac oferă acces la bujie fără a scote întregul capac al motorului.

Honda Marine dispune de caracteristici exclusive a tehnologiei în patru timpi pentru eficienţa consumului de combustibil, funcţionarea silenţioasă şi emisiile reduse. Cu modele variind de la 2 la 250 de cp, întreaga linie Honda Marine a modelelor actuale de producţie este certificată standardelor CARB (California Air Resources Board).

About The Author