“Toate lucrările durează” – Steffen Kauderer, director și proprietar al firmei de pictură Kauderer din Germania, continuă ceea ce familia sa a început cu 130 de ani în urmă, acum la a patra generație. Cu un total de 54 de angajați, a înființat compania pe o bază largă. “De la lucrările de fațadă și renovarea clădirilor, la designul casei – ne propunem să oferim servicii excepționale. Acest lucru ne cere să fim echipați ideal atât în prezent, cât și în viitor. Pentru a realiza acest lucru, am nevoie de un management de inventar care să economisească timp”, spune Steffen Kauderer.

Steffen folosește “TrackMyTools” de la Bosch și și-a conectat întregul inventar, de la mașina de găurit fără fir la sistem: “În mod uimitor, adesea sunt cele mai mari obiecte care se pierd, precum scările, de exemplu. “Decizia de a folosi “TrackMyTools” s-a dovedit a fi una bună: Nu avem un depozit central la firma noastră de pictură – fiecare instrument este atribuit unei persoane. Când era nevoie de o unealtă care nu era disponibilă pentru toată lumea, începea vânătoarea consumatoare de timp. Acum folosesc aplicația “TrackMyTools” și pot vedea unde se află în prezent instrumentul. “În același timp, el a contribuit la dezvoltarea continuă a sistemului prin împărtășirea experienței sale practice. Bosch a optimizat și extins funcțiile hardware și software pe baza feedback-ului utilizatorilor, cum ar fi cel al lui Steffen Kauderer: “Funcționarea este mai simplă și imaginea de ansamblu este mai bună”.

Gestionarea inteligentă a inventarului

“În primul rând, căutam ceva care să-mi permită pur și simplu gestionarea instrumentelor. Ce instrumente are compania de fapt? Cine le are? Sunt în uz sau defecte? Acestea au fost cele mai importante întrebări. “TrackMyTools” m-a câștigat cu faptul că este un sistem deschis pentru instrumente de la toți producătorii. De-a lungul timpului meu de lucru cu Bosch, am descoperit, de asemenea, toate celelalte lucruri pe care le poate face un sistem inteligent de gestionare a inventarului. Depășește așteptările mele”, spune Steffen Kauderer. În versiunea dezvoltată în continuare a aplicației “TrackMyTools”, un nou modul Bluetooth și un concept de operare prietenos cu utilizatorul asigură că uneltele – și acum și vehiculele – să fie înregistrate, atribuite, gestionate și localizate mult mai repede. Kauderer: “Acum am o prezentare completă a tuturor mașinilor și a flotei de vehicule, inclusiv chitanțe de cumpărare și de întreținere, precum și certificate de garanție. Știu care sunt intervalele de întreținere sau datele de expirare a ITP-ului care apar. Pot aloca vehicule angajaților și le pot aloca și instrumentele corespunzătoare. În plus, pot să țin o evidență a datelor importante ale angajaților, cum ar fi formarea anuală în domeniul securității ocupaționale sau formarea în domeniul primului ajutor. “În plus, conceptul de acces bazat pe permisiune și rol a fost dezvoltat și mai mult. Zonele pe care angajații le pot accesa pot fi definite și chiar și furnizorii de servicii cu acces limitat pot fi invitați doar pentru a vizualiza și menține inventarul de instrumente.

“TrackMyTools” își dovedește utilitatea

Interfața îmbunătățită a utilizatorului se remarcă mai ales datorită funcționării sale intuitive și designului de meniu bine structurat. Pagina de start face toate informațiile relevante accesibile dintr-o privire. Există, de asemenea, funcții noi de setare, căutare, filtrare, hartă și calendar pentru a facilita operațiunile zilnice. “Utilizarea aplicației web este foarte ușor de urmărit. Obțineți o prezentare rapidă a fiecărei zone individuale. Pot edita modificările de stare doar cu câteva clicuri – cum ar fi atunci când un instrument este defect, împrumutat, având întreținerea efectuată sau lipsă. Primesc toate informațiile sintetizate care mi-au fost trimise prin e-mail, astfel încât să fiu mereu la curent. “Instrumentele de înregistrare sunt, de asemenea, mai rapide și mai simple acum: datorită conexiunii automate cu baza de date Bosch, numele instrumentelor Bosch sunt recunoscute și intrările lor sunt completate automat. Dacă se înregistrează un inventar mare în sistem, acest lucru se poate face acum prin încărcarea unui fișier Excel. Acest lucru este mai simplu și economisește timp cu instalarea inițială a aplicației “TrackMyTools”. De asemenea, a fost facilitată atribuirea mai multor unelte unui angajat sau unui vehicul, precum și prezentarea și funcționarea opțiunii de determinare a locației. “Totul funcționează într-un mod intuitiv. Sistemul îmi spune ce are nevoie “, spune Steffen Kauderer.