Costul este un subiect important, de multe ori decisiv atât pentru consumatori, cât şi pentru companii. Beneficiarii doresc să achiziţioneze produse la costuri cât mai reduse, în timp ce companiile urmăresc să realizeze un profit cât mai mare din comercializarea lor. Pentru a asigura un echilibru între cele două, Toyota Material Handling România propune trei metode de reducere a costurilor cu mişcarea mărfurilor clienților.

Reducerea costurilor cu spaţiul

Întrebuinţarea la capacitate maximă a spaţiului este un factor important pentru cele mai multe companii şi poate avea un impact major asupra costurilor acestora. Un sistem de rafturi pentru depozitarea paleţilor nu semnifică doar o modalitate de depozitare a mărfurilor, ci şi un puternic instrument de optimizare a activităţii de logistică în aplicaţia dumneavoastră.

Toyota Material Handling România oferă o gamă variată de soluţii de depozitare cu sisteme corespunzătoare de siguranţă şi control pentru depozite, în perfectă combinaţie cu echipamentele de stivuire a mărfurilor: rafturi convenţionale, sisteme de rafturi de mare densitate pentru mărfuri paletizate, pentru optimizarea spaţiului de depozitare sau sisteme de rafturi pentru mărfuri nepaletizate în funcţie de activitatea pe care o desfăşuraţi.

Toate sistemele de rafturi sunt conforme cu Normele Europene şi cu standardele de siguranţă şi calitate din industria de manipulare a sarcinilor.

Pentru a beneficia de eficiența sporită în stivuirea mărfurilor şi costuri reduse de logistică, Toyota Material Handling România propune un audit complet al activităţii clienților. Toyota poate ajuta la identificarea locurilor cu potenţial de îmbunătăţire şi poate recomanda soluţii complete cu beneficii reale, tangibile şi cuantificabile.

Reducerea costurilor cu operatorii

În pofida aparenţelor, costul echipamentelor reprezintă doar o mică parte din costul legat de mişcarea de marfă. Evident, cel mai semnificativ cost este reprezentat de operatori care sunt greu de găsit, de certificat şi de păstrat. Volumele de mărfuri sunt tot mai mari, iar piaţa se confruntă cu o lipsă mare de personal operativ,bine pregătit, instruit.

Două dintre cele mai bune exemple de soluţii eficiente sunt echipamentele TAE050 şi sistemul Autopilot. Modelul TAE050 este un cărucior de marfă compact, rentabil şi uşor de instalat fiind ghidat pe o bandă magnetică aflată pe podea. Acest echipament cu ghidare automată poate fi folosit pentru transporturi simple pe orizontală din punctul A în punctul B, pentru preluarea şi descărcarea mărfurilor. Este potrivit pentru tractarea sarcinilor de până la 500 kg sau pentru transportarea sarcinilor de până la 140 kg cu sisteme de rafturi fixe. Modelul TAE050 este sigur şi precis datorită scanner-ului pentru siguranţă şi este echipat cu un ecran digital uşor de utilizat.

Sistemul Autopilot este disponibil în mai multe modele în funcţie de operaţiunea vizată: transport pe orizontală, stivuire sau realimentare. Aceste stivuitoare fără operator preiau sarcinile repetitive dintre liniile de producţie şi zonele de depozitare sau sistemele de benzi transportoare. Aceste utilaje garantează siguranţă datorită tehnologiei avansate prin laser şi se bazează pe designul stivuitoarelor standard, astfel încât să poată fi operate şi în modul manual.

Reducerea costurilor de reparaţii

Un cost redus pe ora de manoperă nu reprezintă întotdeauna cel mai bun criteriu în alegerea unui partener pentru service-area flotei de echipamente. Lipsa de pregătire a tehnicienilor sau folosirea de componente de slabă calitate pot genera daune mari pe viitor. O intervenţie efectuată greşit poate duce la costuri neprevăzute şi întreruperi repetate în utilizarea echipamentelor.

Planurile de service oferite de Toyota Material Handling România asigură continuitatea activităţii clienților şi îi ajută să beneficieze din plin de echipamente, indiferent oricare ar fi modelul şi brand-ul, astfel încât să își poată organiza operaţiunile cu încredere deplină. Folosirea de piese originale creşte calitatea reparaţiilor, iar experienţa şi certificarea pe care inginerii de service de la Toyota Material Handling România o au se demonstrează în reparaţii executate rapid şi corect încă de la prima vizită.

Departamentul de Service din cadrul Toyota Material Handling România este format din 43 de tehnicieni foarte bine pregătiţi, repartizaţi în funcţie de nevoile partenerilor, 9 aflându-se la sediul central al companiei şi 34 în centre mobile cu acoperire naţională la: Arad, Braşov, Brăila, Baia Mare, Bucureşti, Cluj Napoca, Craiova, Jimbolia, Medgidia, Miercurea Ciuc, Oradea, Ploieşti, Sibiu, Suceava, Târgu Mureş, Roman şi Timişoara.

Atelierele mobile sunt utilate cu toate instrumentele şi dispozitivele necesare realizării intervenţiilor (laptop, aparate sudura, generator electric, rafturi, scule, compresor, stoc piese uzuale, etc.) şi GPS pentru alegerea celei scurte şi rapide rute către client şi reducerea timpului de răspuns la solicitări. În departamentul de Service există şi 3 autoateliere de back-up, un trainer pentru instruirea permanentă a tehnicienilor, stoc piese de schimb, precum şi echipamente de Back-Up.

Pentru mai multe informaţii, accesaţi www.toyota-forklifts.ro.