Wacker Neuson a atins primul său miliard ca cifră de afaceri înainte de Târgul Internaţional Bauma 2013, unde vizitatorii standului au putut găsi o serie de produse noi, soluții și servicii. Cu mai mult de un miliard de euro în vânzări şi o creştere a cifrei de afaceri de zece la sută comparativ cu anul precedent, Wacker Neuson şi-a atins obiectivele pentru anul 2012.
„Buna noastră poziţie competitivă şi angajaţii noştri dedicaţi au avut o contribuţie considerabilă la adăugarea celor două cifre la cifra de afaceri, cu toate că între timp mediul economic a fost dificil”a declarat Cem Peksaglam, Preşedinte al Managing Board la Wacker Neuson SE. Grupul s-a pregătit intens pentru a intra pe pieţele Central Europene şi SUA, precum şi pe alte noi pieţe. Ca o bază de creştere viitoare, Wacker Neuson a investit aproximativ 475 milioane de euro în ultimii şase ani, în special pentru modernizarea şi expansiunea instalaţiilor de producţie.
Compania s-a prezentat pentru prima oară sub noul brand – Wacker Neuson Group. „Odată cu introducerea acestui brand, dorim să creăm o distincţie clară în comunicarea între mărcile de produse: Wacker Neuson, Kramer, Kramer Allrad și Weidemann”, declară Stefanie Herr, Head of Corporate Marketing, Wacker Neuson SE. „În acest an vom evidenţia fiecare profil în parte”.