Titan Machinery România face parte din grupul Titan Machinery al Statelor Unite ale Americii, care furnizează o mare varietate de maşini şi echipamente de construcţii, echipamente agricole şi produse de consum în întreaga lume. De asemenea, compania pune la dispoziţia utilizatorilor noile încărcătoare frontale pe pneuri care reuşesc să furnizeze un cuplu impresionant datorită punţilor faţă-spate de mare rezistenţă de tip heavy duty, a tracţiunii sportie, dar şi a reducerii uzurii pneurilor cu 30%.

Intervalele de schimb pentru uleiul din punţi sunt prelungite cu 50% (1.500 h), iar diferenţialul punţii din faţă este 100% autoblocabil astfel nu se permite nicio clipă pierderea aderenţei roţilor. Dacă utilizatorul doreşte o investiţie mai redusă, sunt disponibile şi încărcătoare frontale echipate cu diferenţiale cu “limited slip”, articole ce au dovedit că reprezintă o mare siguranţă în funcţionare. Aceste încărcătoare sunt prevăzute cu punți-față de mare rezistenţă, de tip heavy duty, dar şi cu punti-spate de tip standard.

Reducerea consumului de carburant

Tehnologia „SCR only” (Reducere Catalitică Selectivă) se traduce prin sistemul de post-tratare care permite respectarea normelor de emisii Tier 4i, fără a fi limitată puterea motorului, iar arderea carburantului împreună cu aerul proaspăt la temperaturi ridicate duce la sporirea puterii motorului şi la reducerea consumului. De asemenea, este o soluţie care şi-a dovedit pe deplin eficiența şi care a fost introdusă pentru prima dată în Europa în anul 2004, pe motoarele de camioane care utilizează soluţia AdBlue.

Alte caracteristici ce definesc Tehnologia “SCR Only” sunt reprezentate de reducerea cu 10% a consumului de carburant pentru toate modelele de încărcătoare frontale pe pneuri, de o mai bună compatibilitate cu diverse tipuri de carburanţi fără utilizarea sistemului de recirculare a gazelor de eşapament (EGR), dar şi de nivelul mai mare de vizibilitate pentru operator deoarece motoarele care beneficiază de tehnologia SCR nu se confruntă cu problema măririi compartimentelor care le găzduiesc. Nu este necesară utilizarea unui ulei de motor specific şi nici a vreunui filtru de particule.

Productivitate ridicată

Transmisia Proshift care echipează modelele de încărcătoare frontale pe pneuri 721F, 821F şi 921F are o cutie de viteze cu cinci rapoarte care permite motorului să funcţioneze la turaţii mai scăzute şi să dezvolte un cuplu mai mare. De asemenea, convertorul de cuplu se blochează atunci când utilajul rulează fără sarcină în cupă, iar funcţia Power Inch permite poziţionarea lină şi precisă a încărcătorului frontal în locul dorit, acesta putând să atace şi cele mai abrupte pante.

Mai mult, transmisia Proshift determină reducerea consumului de carburant cu încă 10%, intervalele de schimb pentru uleiul de transmisie fiind prelungite cu 50% (1.500 h).

Tehnologia premium a instalaţiei de răcire este diferită de cea obişnuită a încărcătoarelor frontale pe pneuri, care de obicei sunt alcătuite din cinci radiatoare suprapuse. Compania Case a decis să reunească aceste radiatoare într-un inovator cub de răcire. Astfel, fiecare radiator va fi răcit cu aer proaspăt şi va putea fi curăţat mult mai uşor. Totodată, intervalele de schimb pentru lichidul de răcire sunt prelungite cu 50% (1500 h) iar accesul la fiecare radiator are loc mult mai uşor, astfel curăţându-se într-un mod mai simplu.

About The Author