THINKGOODMOBILITY CHALLENGE – VIITORUL MOBILITÃTII

Goodyear, în parteneriat cu ThinkYoung, a lansat o nouă inițiativă, numită “ThinkGoodMobility Challenge.” Aceasta încurajează tinerii din Europa să își împărtășească cele mai bune soluții și idei privind modul în care trebuie abordate tendințele mobilității în viitor și provocări precum aglomerarea, sustenabilitatea, poluarea urbană, interconectivitatea, creșterea populației și siguranța rutieră.

Această provocare vine ca urmare a studiului “ThinkGoodMobility,” în care studenților STEAM (de la știință, tehnologie, inginerie, artă și design și matematică) li s-a cerut să identifice provocările cheie pentru industria de automobile în 2025. Studiul a arătat că tinerii din Europa nu vor să fie priviți de generațiile viitoare ca generația care nu a făcut nimic. Provocarea cea mai des menționată de către milenieni a fost aceea de a găsi și făuri soluții pentru un transport rutier sustenabil cu un accent deosebit pe tehnologii prietenoase cu mediul. Cea de-a doua provocare în topul importanței a fost aceea de a ne asigura că în 2025 vom conduce vehicule pe care să ni le putem permite și care să țină pasul cu cele mai recente tehnologii. Această generație digitală care a participat la acest studiu știe cât de importante sunt inovația și conectivitatea, iar provocarea și-a propus să îi aibă în vedere pe acești tineri ambițioși, entuziaști și creativi. “La Goodyear lucrăm continuu pentru a crea anvelope și servicii care respectă cele mai înalte standarde în ceea ce privește siguranța rutieră, inovația și sustenabilitatea pentru a face față cerințelor pieței de azi și din viitor. De aceea Goodyear, împreună cu ThinkYoung, invită conducătorii auto ai viitorului să împărtășească viziunea lor privind o mobilitate inteligentă și sustenabilă în 2025 și să intre în competiție pentru cea mai bună soluție”, a spus Carlos Cipollitti, General Director la Centrul pentru Inovare al Goodyear din Luxembourg.

Pentru a lua parte la această nouă provocare lansată acum în Europa, cei care se înscriu trebuie să fie mai întâi studenți admiși la o universitate, să aibă vârsta între 18 și 30 de ani împlinită înainte de 15 decembrie a.c. Un juriu independent de experți din industria automotive, printre care se numără figuri marcante din această industrie, oameni de știință și reprezentanți ai publicației WIRED, precum și reprezentanți ai Goodyear și Think Young, va evalua toate propunerile primite.