La fiecare doi ani circuitul La Sarthe experimentează un moment de suspensie magică a timpului. Secole ale automobilismului se amestecă și transmit emoții din trecut, aducând trăirile din 1923 încă o dată pe acest traseu. Acest paradox în timp se numește Le Mans Classic. Este o cursă bienală inventată în 2002, cu scopul de a face ca cele mai bune mașini clasice competitive ale vremii să lovească solul celui mai celebrul circuit al planetei. O formulă explozivă.

În acest an, a 8-a ediție a Le Mans Classic a atras peste 123.000 de spectatori și 450 de automobile clasice împărțite în 7 categorii (platou). De la platoul 1 până la 6 rulează segmente de mașini clasice între 1923-1981, în timp ce ultimul grup (noua intrare a acestei ediții), numit Grupa C Racing conține mașini de curse construite între 1982-1993, care sunt capabile să ruleze cu 300 kilometri pe oră, similar modelelor moderne.

Autorlando Sport este o echipa italiană GT fondată de Orlando Redolfi, fost preparator Porsche, care și-a dedicat toată viața sa la elaborarea și pregătirea automobilelor Porsche. Pentru a onora aniversarea a 45 de ani în motorsport cu brand-ul Porsche, brand-ul Autorlando a aliniat doua modele Porsche de neprețuit la Le Mans Classic 2016: un Porsche 934 Turbo Jägermeister din 1976, condus de Maurizio Fratti și Andrea Cabianca, câștigătorii din 2015 ai cursei Clasic Endurance, și un Porsche 906 Carrera din 1966 care a marcat locul 8 în cursa Targa Florio în același an și a fost condus pentru această ediție de Mario Sala și Marco Cristoforetti.

Începând cu luna ianuarie, Pakelo este furnizorul tehnic oficial al lubrifianților echipei Autorlando Sport. Mașinile echipei concurente în cele mai importante campionate europene de anduranță (GT Open International, ELMS, Blancpain) sunt echipate cu uleiul de motor Kripton Racing Series, lichidul de frână Pakelo Racing și lubrifiantul de transmisie Racing Transmission DLS 2.

Pakelo recomandă: RACING PAKELO TRANSMISSION DLS 2

Este un lubrifiant de transmisie complet sintetic special conceput pentru mașini de curse. Produsul a fost conceput în conformitate cu tehnologia Pakelo EP-LS (Extreme Pressure-Limited Slip), care conferă o rezistență excepțională la uzură și presiune extremă. Datorită modificatorilor speciali de frecare poate fi utilizat în diferențiale cu alunecare limitată reducând frecarea și alunecarea schimbătorului, în conformitate cu sarcini grele. Această caracteristică face ca manevrabilitatea mașinii să fie mult mai ușoră și puterea motorului optimizată.

EVIA UTILAJE SRL

Str. Drumețului, Nr. 57, Sector 3

031891 București

Mob.: 0720.261.111

office@eviautilaje.ro;

www.eviautilaje.ro