Agenția de marketing Perceptum Concept a contribuit la succesul celei de-a șasea ediții How to Web, desfășurate în perioada 26-27 noiembrie, în București, prin crearea unei experiențe inedite, ce a captat atenția și entuziasmul publicului și din care s-au remarcat tehnologiile DreamOC și Gravity Lifter.

DreamOC este un dispozitiv de ultimă generație, ce creează întâlniri magice între realitate și ficțiune, folosind hologramele și efectele 2D și 3D. El este folosit în campaniile integrate de marketing, pentru a spune povestea brandurilor și produselor pe care le servește și pentru a determina consumatorii să interacționeze cu acestea.

Gravity Lifter folosește forța electromagnetică pentru a sfida gravitația. Ceea ce el face este să capteze, mai întâi, privirea trecătorilor, iar, ulterior, atenția lor totală, asigurându-se că produsul expus în levitație nu rămâne neobservat. De la introducerea lor pe piață, la începutul anului 2015, Perceptum Concept a folosit ambele dispozitive în activările de brand și în evenimentele clienților din portofoliu, asigurând, astfel, atingerea obiectivelor de marketing și comunicare.

perceptum text

În cadrul How to Web, cea mai mare conferință de tech din sud-estul Europei, Perceptum Concept a integrat cele două echipamente într-o experiență ce s-a aliniat la conceptul evenimentului, reproducând elemente vizuale de diferențiere și evidențiând produse de top, cum este Vector Watch, primul smartwatch românesc. Punerea în context a celor două dispozitive și folosirea lor în concordanță cu interesele publicului a crescut eficiența activării și a generat expunere pentru brandurile promovate, engagement din partea participanților, marketing viral și, bineînțeles, leaduri calde. “Datorită impactului vizual surprinzător, astfel de tehnologii noi pe piața internațională reușesc să ofere un efect de <<stop and wonder>>; ele sunt remarcate, în mod automat, de către fiecare dintre noi. Cu toate acestea, pentru ca rezultatele să fie maximizate, rolul agenției noastre este să identifice metodele optime pentru a integra dispozitivele în campanii de succes, care să potenteze valorile și punctele de diferențiere ale brandurilor și produselor promovate.” a explicat Raluca Ghilea, fondator Perceptum Concept, unic distribuitor al DreamOC și Gravity Lifter în România.