Divizia de Scule Electrice a concernului german Bosch lansează campania “Promoția toamnei la ceas aniversar”. Astfel, clienții care achiziționează în perioada 15 septembrie – 12 noiembrie 2014 scule electrice, instrumente de măsură sau accesorii din gama Bosch Professional aflate în promoție primesc prețuri speciale, precum și produse extra – acumulatori, seturi de biți, seturi de lucru și diverse produse promoționale. În plus, profesioniștii vor putea participa și la concursurile speciale pe care le vor găsi pe site-ul campaniei: www.fazaelectrizanta.ro.
Oferta include pachetele de ciocane rotopercutoare și mașini de găurit, pachetele de polizoare, pachetele de instrumente de măsură, precum și accesoriile potrivite lucrărilor de prelucrare în beton, piatră sau metal. În plus, montatorii de izolații termice vor avea parte de o ofertă specială – la achiziția produselor dedicate lor din ofertă, aceștia vor fi răsplătiți cu un mâner de ferăstrău cu două tipuri de pânze pentru ferăstrăul sabie.
Clienții care vor accesa site-ul www.fazaelectrizanta.ro au șansa de a câștiga o mulțime de premii, deoarece pe site vor exista concursuri săptămânale cu întrebări din catalogul promoției de toamnă, la care profesioniștii cu cele mai rapide răspunsuri vor fi premiați cu produse utile de la Bosch, precum cuțite, unelte multifuncționale, ceasuri de mână etc.
În plus, cei care intră pe portalul Power Tools Learning Campus și parcurg training-ul online „Bosch Professional – 20 de ani” vor fi premiați atât cu certificatul de “Maestru veritabil Bosch”, cât și cu un produs promoțional Bosch. Toate instrucțiunile de parcurgere și finalizare ale training-ului online se găsesc pe www.fazaelectrizanta.ro.
Campania este dedicată profesioniștilor care folosesc sculele electrice și accesoriile în munca zilnică din diverse domenii, precum construcții, instalații electrice, sanitare sau HVAC, cei care lucrează în industria prelucrării lemnului sau metalului, precum și profesioniștii din alte domenii de activitate.
“Promoția toamnei la ceas aniversar” este doar una dintre campaniile prin care divizia de Scule Electrice Bosch a sărbătorit în 2014 cei 20 de ani pe care Bosch i-a împlinit în România. Anul acesta a avut loc cea mai mare campanie desfășurată de Bosch în România – “Prinde faza electrizantă cu Duckadam!”, care a culminat cu vizionarea finalei Campionatului Mondial de Fotbal – o seară electrizantă de fotbal și distracție dedicată clienților și partenerilor Bosch ce s-a desfășurat pe 13 iulie.