IMWORLD – PESTE 1.400 DE SOLUTII SI APLICATII PREZENTATE

Companiile participante la Internet & Mobile World 2014 (IMWorld 2014), unul dintre cele mai importante evenimente „business to business”, dedicat soluțiilor digitale, mobile și software, a avut loc la Romexpo în perioada 8 – 9 octombrie şi au fost prezentate peste 1.400 de soluții de business şi aplicaţii. În plus, o secțiune de interes în cadrul ediției din acest an a IMWorld 2014 a fost dedicată automatizării, prin prezentarea de către Telekom Romania, a soluţiilor de tip machine to machine (M2M) dezvoltate de companie.

Pe lângă soluţiile M2M , cele 110 companii expozante la IMWorld 2014 au prezentat şi supus testării şi platforme de comerț electronic, soluții de Data Center, aplicații complete pentru managementul afacerilor, servicii cloud sau programe integrate de automatizare, securitate și mobilizare. „Un astfel de eveniment are un impact benefic important pentru industria IT din România, care câştigă nu numai acces la un schimb de idei şi «best practices» aduse din întreaga lume, dar şi vizibilitate pe plan internațional”, a afirmat Laurenţiu Ghenciu, VP of Sales, EMEA at Avangate, sponsor al evenimentului.

“Mizăm pe soluțiile de tip machine to machine și cloud ca modalități de optimizare a activității clienților și partenerilor noștri – prezentul, dar mai ales viitorul, aparțin automatizării. Suntem parte dintr-o organizație internațională, fapt ce ne permite să dezvoltăm noi produse în sinergie cu Grupul Deutsche Telekom, iar soluțiile M2M demonstrate în standul pe care îl vom avea la eveniment sunt doar câteva astfel de exemple. Toate acestea sunt parte din filozofia noastră de a deveni One Stop Shop pentru companiile din Romania – punct unic de contact pentru toate nevoile de comunicare, cu un portofoliu complet de soluții fixe, mobile și IT”, a declarat Ovidiu Ghiman, Director Executiv Comercial – Segment Business Grupul Telekom Romania.

Un accent deosebit s-a pus și pe soluțiile de stocare și procesare a datelor, în condițiile în care avansul tehnologic și încercarea de reducere a costurilor au schimbat modul în care sunt privite datele aflate la dispoziția companiilor.