GOODYEAR – kilometraj sporit si eficienta consumului de carburant

Kmax este o linie de produse dedicată kilometrajului pentru aplicațiile pe șosea, oferind un potențial maximizat al duratei de viață a anvelopei în kilometri parcurși, precum și al tracțiunii pe toată durata anului, fără a face vreun compromis în ceea ce privește alte arii de performanță ale acesteia.

Linia Kmax cuprinde anvelopa pentru axa de direcție Kmax S, anvelopa pentru axa de tracțiune Kmax D și anvelopa pentru trailer Kmax T. Această linie oferă un kilometraj cu până la 35% mai bun decât anvelopele echivalente Goodyear Regional Haul  și păstrează același nivel al eficienței consumului de carburant. Această nouă linie de produs are o capacitate sporită de a rula pe toată durata anului, grație anvelopelor pentru puntea motoare ce respectă cerințele specifice anvelopelor de iarnă și care poartă nu numai însemnele M+S ci și ‘Alpine’ sau simbolul muntelui cu fulg de nea (3PMSF), simboluri ce indică faptul că aceste anvelope sunt pregătite să facă față în condiții de ninsoare (sau iarnă) severă, element esențial din anumite punte de vedere care se referă la capacitatea anvelopei de a opera în condiții de vreme severă.

Gama Kmax prezintă tehnologiile Kmax; tehnologia IntelliMax Rib încorporată în anvelopa Kmax S și tehnologia IntelliMax Tread încorporată în anvelopa Kmax D.

Tehnologia IntelliMax Rib îmbunătățește nivelul rezistenței la rulare și aderența pe carosabil umed. Profilul benzii de rulare în cazul anvelopei Kmax S a fost proiectat prin modelare computerizată pentru a-i conferi o distribuție optimă a presiunii în pneu și astfel pentru a asigura o uzare uniformă și un nivel sporit al kilometrajului. Această tehnologie este strâns legată de modelul benzii de rulare, care prezintă o tehnologie de rigidizare pentru o forță mai mare în viraje și pentru o mai bună manevrabilitate. Această tehnologie scade de asemenea efectul de alunecare al anvelopei pentru un potențial al kilometrajului mai mare. Alte caracteristici ale benzii de rulare includ de asemenea coaste robuste și largi pe umerii laterali ai anvelopei, ce furnizează un nivel mai mare al rezistenței la uzură în timpul serviciilor regionale. Aderența pe carosabil umed crește și ea, grație unei geometrii a lamelor profilului și a secvențierii specifice, ambele trăsături fiind proiectate prin modelare pe calculator. Canalele de evacuare a apei în partea superioară a lamelor circumferențiale scad presiunea apei în cavitățile profilului și cresc de asemenea nivelul aderenței pe carosabil umed. O altă trăsătură a benzii de rulare este canelura în formă de flanșă, care este proiectată pentru a asigura eliminarea eficientă a pietrelor prinse în banda de rulare a anvelopei.

 

FUELMAX

Fuelmax este noua linie de produs pentru eficiența consumului de carburant, centrată pe reducerea rezistenței la rulare și potrivită atât pentru transportul rutier de marfă pe distanță lungă cât și regională.

Linia Fuelmax cuprinde anvelopa pentru puntea directoare Fuelmax S, anvelopa pentru puntea motoare Fuelmax D și anvelopa pentru trailer Fuelmax T. Nivelul scăzut al rezistenței la rulare este cel mai mare atribut pe care această linie îl are fără a face nici un compromis la kilometraj, aderența pe carosabil umed și alte arii cheie ale performanței anvelopei.

Noua linie Fuelmax înseamnă că nu mai este necesar să alegi între economia la carburant și kilometraj atunci când vine vorba de alegerea unei anvelope de camion. Comparativ cu anvelopele din gama celor de camion pentru transport rutier pe distanță lungă Goodyear Marathon + Long Haul, anvelopele pentru punțile motoare și directoare Fuelmax pot livra în medie o rezistență la rulare cu până la 10% mai scăzută . Noua linie a fost de asemenea îmbunătățită cu până la 15% din punct de vedere al kilometrajului comparativ cu linia Marathon.  Anvelopa Fuelmax se pretează atât la aplicații specifice transportului rutier de marfă pe distanță lungă cât și celor pe distanță regională, având o tracțiune sporită, precum și însemnele M + S și 3PMSF ce indică o performanță crescută în condiții de zăpadă severă în cazul anvelopei Fuelmax D, aceasta fiind o adevărată anvelopă all season.

Tehnologia Fuelmax include tehnologia IntelliMax Groove, care optimizează rezistența la rulare, și este prezentă în anvelopa Fuelmax S. O tehnică de producție specifică permite un model ‘ascuns’ al benzii ce este încorporat în anvelopă. Aceasta înseamnă că în prima parte a vieții anvelopei, profilul inițial, ce cuprinde o bandă de rulare în trei coaste, este expus pentru o performanță optimizată în condițiile unei rezistențe la rulare minimizate. Odată ce uzura progresează către 50%, un alt rând de caneluri sunt scoase la iveală astfel că în perioada de mijloc a vieții anvelopei sunt vizibile 6 coaste, iar la un nivel al uzurii de aproape 75%, patru coaste rămân să asigure performanța unei bune aderențe pe carosabil umed pentru restul de viață al anvelopei. La fel ca în cazul profilului unic al benzii de rulare, forma optimizată a cavității anvelopei oferă un bun echilibru între rezistență la rulare, kilometraj și manevrabilitate. Folosind analize predictive avansate, am putut de asemenea să reducem energia de fricțiune la nivelul patternului benzii de rulare, ceea ce a compensat o reducere a adâncimii antiderapante, astfel ca durata de viață în kilometri parcurși a anvelopei să poată fi în continuare îmbunătățită.

 

www.goodyear.ro