EDUCATIA PIETEI – FACTOR ESENTIAL IN EVOLUTIA SEGMENTULUI SERVICIILOR DE CURATENIE PROFESIONALA

Produsele și serviciile de curățenie profesională reprezintă o industrie în ascensiune pe piața din România, iar Cleaning Show 2014 rămâne în continuare singura expoziție dedicată industriei pe piața locală. Despre evoluția acestui segment, despre importanța educației pentru dezvoltarea pieței, precum și despre strategia de creștere adoptată în acest an, am stat de vorbă cu Daniela Florența Tivig, Director General al Cleaning Logistics – unul dintre liderii pieței produselor de curățenie profesională și expozant în cadrul Cleaning Show 2014.

Cleaning Show: Care este secretul succesului pentru o companie din domeniul curățeniei profesionale?

Cleaning Logistics: Nu știu dacă putem vorbi despre un secret sau o rețetă a succesului în acest domeniu. Ca în toate domeniile, este vorba de foarte multă muncă și seriozitate, însoțite de o combinație de factori: focusul pe construirea unor relații de parteneriat de lungă durată, întâmpinarea nevoilor clienților sau potențialilor clienți cu produse de calitate superioară demonstrata și, nu în ultimul rând, oferirea de consultanța și training de specialitate ca parte a serviciilor pe care le oferim.

C.S.: Care sunt noutățile pe care vreți să le împărtășiți cu vizitatorii Cleaning Show anul acesta?

C.L.: Ca în fiecare an vom prezenta noi produse lansate de către furnizorul nostru Allegrini, precum și un nou echipament de diluare a detergenților. Mai multe detalii însă veți afla doar vizitând stand-ul nostru de la Cleaning Show 2014.

C.S.: Ce deosebește gama de produse Allegrini de celelalte produse de pe piață?

C.L.: Principalul atuu al produselor Allegrini îl reprezintă calitatea recunoscută și demonstrată la nivel de industrie. În plus, oferim clienților noștri suport și instruire pentru utilizarea detergenților în funcție de fiecare sector în parte.

C.S.: Cum estimați că va evolua segmentul produselor pentru curățenie profesională din Romania?

C.L.: Evoluția pieței depinde foarte mult de creșterea gradului de conștientizare cu privire la piața serviciilor de curățenie profesională. Important în evoluția industriei este sporirea numărului de clienți care fac diferența între folosirea produselor profesionale pentru curățenie și utilizarea produselor de uz gospodăresc. Cele două game de produse se deosebesc esențial printr-o serie de parametri esențiali.

Pe piața din Romania sunt încă foarte mulți producători de detergenți ale căror produse nu întrunesc parametrii de calitate ai produselor profesionale. Din cauza prețurilor foarte scăzute, aceste produse sunt de multe ori sunt preferate de clienți.

C.S.: Cleaning Logistics deține două standarde de certificare ISO – 9001 si 14001. Ce reprezintă obținerea acestor standarde in contextul evoluției companiei?

C.L.: Cleaning Logistic dorește să acționeze în mod responsabil față de comunitate, iar odată cu obținerea acestor 2 standarde dorim să aducem un plus de valoare produselor pe care le comercializăm și să accentuăm grija pe care o avem față de mediul înconjurător.

C.S.: Care sunt planurile de dezvoltare ale companiei pentru următoarea perioadă?

C.L.: Anul 2014 a început cu o primă dezvoltare teritorială pentru societatea noastră – începând cu luna ianuarie am deschis un punct de lucru la Constanța, pentru a putea fii mai aproape de clienții și potențialii noștri clienți din zona de sud. Strategia noastră de afaceri pentru acest an include dezvoltarea portofoliului de clienți prin pătrunderea pe segmentul serviciilor de curățenie pentru sectorul sanitar sau pentru instituțiile de stat.

Înscrierile la Cleaning Show sunt în plină desfășurare! Pentru mai multe informații legate de participarea la eveniment în calitate de expozant, puteți lua legătura cu directorul de proiect, Luciana Stoleru, la adresa de e-mail cleaningshow@euroexpo.ro sau la numărul de telefon 021 321 60 30.