Pe 14 și 15 mai, a avut loc un eveniment pan-european, târgul virtual care, cu ajutorul tehnologiei, a putut promova prin intermediul expozanților și a conferințelor online, proiecte și soluții pentru construcții verzi. Vizitatorii au putut lua parte la eveniment ca “Avatare”, fără costuri, doar cu o conexiune bună la internet.

Expozanții au avut ocazia să ajungă la profesioniștii în construcții verzi din toată Europa, cu o investiție minimă. Aceștia au putut aduna informații și studii de piață de calitate din piețele existente prin intermediul vizitatorilor expoziției și, de asemenea, au putut dezvolta noi oportunități. Amenajarea standului a fost una simplistă, dar, cu toate acestea, a reușit să se creeze un context foarte atrăgător pentru brandul expozantului.

Conform statisticilor din Construction21 Expo, au existat 1.512 de participanți înregistrați în cele două zile, din 36 de țări europene, plus 39 țări din America, Asia, Africa și Australia.

De asemenea, au fost 71 standuri de expozanți reprezentând 26 de țări și 6.152 cărți de vizită schimbate și 8.445 clicuri pe conținut expozant.