Interviu cu Petre Ghiţă, Director General, Triton Srl

 

Easy Engineering: Care este obiectul principal de activitate?

Petre Ghiţă: Obiectul de activitate îl reprezintă comercializarea sculelor electrice, pneumatice, de mâna, accesoriilor, a utilajelor pentru construcţii, echipamentelor de protecţia muncii, feroneriei pentru tâmplărie PVC, aluminiu şi accesoriilor de mobilier. Pe lângă acesta, oferim clienţilor şi posibilitatea închirierii sculelor şi utilajelor.

Easy Engineering: Care sunt cele mai mari brand-uri comercializate?

Petre Ghiţă: Putem aminti mărci consacrate precum: Bosch, Makita, Stihl, Ridgid, Kaercher, Unior, Stanley, Delta Plus, Blum şi multe altele.

Easy Engineering: Aveţi o acoperire naţională din punct de vedere al vânzărilor?

Petre Ghiţă: Da, acoperim întreaga ţară şi deţinem puncte de lucru în mai multe oraşe precum: Constanţa, Bucureşti, Galaţi, Cernavodă şi Urziceni.

Easy Engineering: Există o flotă de maşini pentru service?

Petre Ghiţă: Oferim clienţilor şi service mobil prin deplasarea la sediul acestora, în cazul utilajelor cu dimensiuni mari, acestea putând fi servisate direct pe şantier.

Easy Engineering: Cum se realizează service-ul?

Petre Ghiţă: Încercăm ca prin service-ul Triton să oferim clienţilor servicii de reparaţie şi mentenanţă în timpul garanţiei şi post-garanţiei. Prin intermediul procedurilor de lucru reuşim să reducem timpul de constatare şi de rezolvare a cerinţei clientului astfel încât acesta să nu fie privat o perioadă mai îndelungată decât este necesar de scula sau utilajul său. Fiind autorizaţi de către mai mulţi dintre furnizorii noştri, clienţii au garanţia folosirii pieselor originale în repararea echipamentelor aduse în service. De asemenea, avem implementat şi un sistem de reclamaţii cu răspuns în 48 ore de la semnalarea unui eventual incident, astfel încât să ne putem perfecţiona şi optimiza serviciile oferite pe viitor.

Easy Engeneering: Care sunt modalităţile de dezvoltare pe care Triton le adoptă în prezent?

Petre Ghiţă: În 2012 am participat la înfiinţarea Reţelei Tehnik, care deţine în acest moment un număr de 15 magazine din domeniul comercializării sculelor şi utilajelor pentru construcţii, incluzând şi puncte de service autorizat în toate regiunile ţării. Cu acest grup ne propunem să răspundem nevoilor clienţilor din toată ţară, prin oferirea de servicii de calitate cu promptitudine şi seriozitate, a stocurilor permanente, a preţurilor unice pentru toate produsele în ofertă şi a consultanţei tehnice din partea personalului calificat.

De asemenea, ne pregătim şi de acapararea mediului virtual prin deschiderea celui mai complet magazin online de scule şi utilaje pentru construcţii. Vom oferi prin acest portal accesul la toată gama de produse comercializată de către Triton, disponibilă clienţilor din toată ţară, prin intermediul comenzilor plasate pe site.

Easy Engineering: Cum a fost primul semestru al anului 2013 din punctul de vedere al vânzărilor?

Petre Ghiţă: În primul semestru al lui 2013 am simţit o revigorare a pieţei construcţiilor faţă de perioada similară a anului trecut, fapt care s-a reflectat şi în vânzările înregistrate.

Easy Engineering: Ce estimări aveţi pentru următorii 5 ani?

Petre Ghiţă: În următorii 5 ani Triton va continuă să evolueze într-un ritm şi mai alert că până acum, atingând un nivel dublu al veniturilor din prezent. Ne bazăm această estimare pe diversificarea şi creşterea volumului valoric şi cantitativ al gamei de produse importate, pe

deschiderea celui mai complet magazin online de scule şi utilaje pentru construcţii, pe implicarea în Reţeaua Tehnik şi pe alte câteva mişcări strategice pe care le planificăm pe termen mediu şi lung.

 

Autori: Daniela Radeanu

          Raluca Pașcan

SC TRITON SRL

Membru al Reţelei Tehnik

B-dul Aurel Vlaicu,

Nr 217, CONSTANŢA

Tel. 0241 – 693.210

Fax. 0241 – 615.725

office@triton.com.ro

www.triton.com.ro

www.reteaua-tehnik.ro

 

About The Author