PROVOCARILE SI AVANTAJELE LUCRULUI DE ACASA – UN GHID DE BUNE PRACTICI DINTR-O EXPERIENTA DE PESTE 20 DE ANI

Producătorii de astăzi se confruntă cu o serie de provocări legate de gestionarea eficientă în proiectarea și fabricarea produselor – nu doar în departamentele de dezvoltare și producție, ci în întreaga întreprindere. Cât de bine gestionează companiile datele despre produs și producție, cât de bine folosesc aceste date pentru a sprijini funcțiile conexe. Aceste aspecte au un impact direct asupra capacității producătorului de a crește, precum și de a-și menține și extinde avantajul competitiv.

Tot mai multe companii, decid să adopte munca de acasă ca să-și poată continua activitatea în această perioadă cu restricții severe impuse pentru limitarea epidemiei COVID19.

Pentru mulți este o premieră care vine cu provocări neașteptate. Linia de demarcație între activitatea profesională și spațiul personal se estompează. Lucrul de acasă schimbă relațiile cu partenerul de viață, cu copii, părinții și colegii de muncă. Fiecare dintre noi resimte această schimbare în mod diferit, dar efectele se vor extinde și după ridicarea stării de urgență. Adesea frustrarea crește, căci multe lucruri pe care le făceam înainte nu ne mai sunt permise acum.

Ce pot face ca să-mi mențin focus-ul pe activitatea profesională când lucrez de acasă?

Cum creez spațiu pentru mine și pentru relațiile cu cei dragi, fără frustrări?

Cum mențin coeziunea și starea de spirit a echipei pentru care sunt responsabil, atunci când nu-i mai văd la birou?

Ce putem face la nivelul firmei ca să ne susținem reciproc în perioada de izolare pe care o parcurgem?

Vegra te așteaptă online, joi, 9 aprilie, între 11:00 și 12:15!

În acest webinar, Tudor Trita, fondatorul si CEO-ul companiei Vegra Info, va împărtăși din experiența sa de peste 20 de ani despre lucrul de acasă, lucrul cu echipe formate din oameni aflați în diferite zone geografice.

 ÎNREGISTREAZA-TE AICI

 “Încă de la momentul fondării companiei, în 1994, angajații noștri au lucrat în program flexibil, atât ca intervale orare cât și ca loc de desfășurare a activității. Acest mod de lucru face parte din ADN-ul firmei și pe parcursul anilor am învățat din experiența directă ce funcționează și ce este dăunător, atât la nivel personal cât și din perspectiva firmei. În final singurul creator de valoare în orice organizației este omul. Cu atât mai mult în aceste momente de stres și tensiune, este important să găsim căi prin care să ne menținem în formă, mental, emoțional și fizic. Să ne bazăm pe relațiile din viața noastră. Este important să menținem coeziunea echipelor, și a comunității pe care o reprezintă o companie, astfel încât să găsim căile cele mai potrivite pentru abordarea crizei economice care este în plina desfășurare. Trecem printr-o perioadă plina de provocări, și acest webinar este modul nostru de a fi împreuna cu voi, de a împărtăși ce știm, dincolo de dimensiunea strict profesională a soluțiilor de proiectare pe care le promovăm. Ne vedem online!”, afirmă Tudor Triță, Fondator & CEO Vegra Info