Mercedes-Benz lansează prima campanie de brand pe plan local, subliniind valorile definitorii ale brandului: siguranță, confort și sportivitate. Această campanie integrată reprezintă continuarea firească a parteneriatului de succes dintre Mercedes-Benz şi România. Andreea Esca, Camelia Potec, Andi Moisescu şi Cătălin Ştefănescu sunt gata să le ofere românilor sprijin pentru a-şi pune idealurile personale și profesionale în aplicare.

Pornind de la deviza Mercedes-Benz potrivit căreia pentru a deveni cel mai bun, trebuie să trăiești excelența prin puterea exemplului, “Pe urmele celor mai buni” vine în întâmpinarea românilor conectându-i cu parteneri inovatori și de încredere, cu sprijinul ambasadorilor Mercedes-Benz în România: Andreea Esca, Camelia Potec, Andi Moisescu și Cătălin Ștefănescu.

Cei patru mentori îşi prezintă propriile poveşti de succes, aliniate strategic cu viziunea Mercedes-Benz, de a fi cei mai buni. Românii sunt încurajați să se înscrie online în competiţia „Pe urmele celor mai buni” (pe website-ul www.peurmelecelormaibuni.ro) şi, astfel, să se apropie de îndeplinirea proiectelor la care lucrează. Patru câştigători vor beneficia de sesiuni de consultanţă din partea mentorilor, filmate şi prezentate în cadrul primului show online marca Mercedes-Benz în România, pe același website.

“Românii sunt foarte receptivi la proiectele Mercedes-Benz în România şi suntem mândri pentru că ne apreciază inițiativele atât dintr-o perspectivă emoţională, cât şi una raţională, determinată de calitatea superioară a produselor noastre. Parteneriatul veritabil dintre Mercedes-Benz şi România se bazează pe importante valori comune, se consolidează an de an şi duce mai departe promisiunea de a fi și de a oferi ‘The best’. Prima noastră campanie locală de brand, Pe urmele celor mai buni, încurajează și subliniază valorile noastre – siguranța, confortul și sportivitatea, și mai presus de orice, inovaţia în toate formele sale”, declară Philipp Hagenburger, Managing Director Passenger Cars şi CEO Mercedes-Benz România.

Startul campaniei a fost marcat de o serie de materiale video, ce prezintă poveştile nescrise până acum ale celor patru ambasadori în drumul lor către succes, cu rol de a oferi inspirație tuturor românilor care doresc să se înscrie în campanie.