Noul canal IVECO LIVE CHANNEL oferă o casă virtuală clienților și celor care cred în brandul IVECO, un loc în care aceştia pot să se întâlnească, să interacționeze și să se bucure de experiența completă a ceea ce înseamnă brandul IVECO.

În contextul situaţiei actuale complexe şi al tendinţelor de digitalizare, IVECO a găsit ocazia de a prelua conducerea în procesul de transformare digitală a interacţiunii cu clienţii săi: într-un timp record, IVECO a creat o platformă de difuzare prin care relaţia cu clienţii săi şi cu întreaga industrie a transporturior trece la un alt nivel.

IVECO preia conducerea în procesul de transformare digitală a interacţiunii cu clienţii săi şi lansează astăzi IVECO LIVE CHANNEL, noua sa platformă de difuzare – premieră în industrie – dedicată comunităţii mărcii IVECO şi întregii industrii de transport.

În contextul transformărilor radicale, ca urmare a accelerării procesului de digitalizare pe fondul pandemiei, care a mutat oamenii şi afacerile în lumea virtuală, IVECO a găsit ocazia perfectă de a crea o modalitate complet nouă de a-şi dezvolta relaţia cu clienţii, cu companiile din aceeași zonă de activitate, cu pasionaţii de vehicule, dar şi cu publicul larg.

Noul IVECO LIVE CHANNEL a fost creat în timp record şi astăzi lansează canalul în limba engleză. Vor urma secţiunile dedicate Franţei, Spaniei, Germaniei, Italiei şi Poloniei.

Thomas Hilse, preşedintele IVECO Brand, a declarat: “Noi, cei de la IVECO, ne dorim să fim deschizători de drumuri şi în ceea ce priveşte tranziţia la soluţii digitale: IVECO LIVE CHANNEL este noua casă virtuală, în care ne putem întâlni şi interacţiona cu clienţii noştri, într-un nou mod şi îi putem ajuta să descopere fascinanta lume IVECO, într-un mediu asemanător celui de divertisment. Nu este un simplu instrument în contextul de distanţare socială, ci reprezintă chiar viitorul!”.

IVECO LIVE CHANNEL este un canal online creat în scopul implicării, informării, delectării şi interacţiunii cu clienţii IVECO şi cu întregul sector al transporturilor, a adăugat Maria Laura Iascone, IVECO Global Brand Marketing Director. “Îl considerăm similar unui canal TV, există un program definit şi un plan editorial ce va fi reînnoit în mod continuu.”

IVECO LIVE CHANNEL va difuza videoclipuri la cerere, acoperind toate aspectele activităților desfăşurate de IVECO și va fi locul de desfăşurare a evenimentelor sale digitale în transmisiune live, cu ajutorul unor instrumente interactive. De asemenea, va oferi o sală de clasă virtuală, în care IVECO își va desfășura activitățile de instruire pentru cei din echipele de vânzări.

Canalul live va oferi accesul la întreaga arhivă video a IVECO, organizată în șase categorii:

  • DON’T STOP EMOTION: înregistrări și videoclipuri de la evenimente și convenții IVECO;
  • DON’T STOP PLANET: videoclipuri despre activitățile și inițiativele de sustenabilitate ale IVECO;
  • DON’T STOP LEARNING: pentru videoclipuri educaționale, instruire și ateliere;
  • DON’T STOP PRODUCT: pentru videoclipuri despre produsele și serviciile IVECO;
  • DON’T STOP CONFERENCE: pentru transmisiuni live și înregistrări de conferințe, evenimente cu presa și interviuri;
  • DON’T STOP STORIES: pentru a revedea bogatul patrimoniu al IVECO prin videoclipuri istorice.

IVECO LIVE CHANNEL va oferi clienților, conducătorilor auto, jurnaliștilor, utilizatorilor rețelelor de socializare și celor pasionaţi de industria transporturilor un loc în primul rând la evenimentele transmise în direct de IVECO. Participanții se pot înregistra la aceste evenimente digitale, pot primi materiale despre conferințe și pot participa la sondaje interactive în timp real.

De asemenea, acest canal va reprezenta noua platformă în care IVECO își va migra programele de instruire digitală pentru agenții de vânzări, programe construite cu ajutorul unor instrumente de predare și evaluare de ultimă generație.

IVECO LIVE CHANNEL este live, oferind deja o gamă largă de videoclipuri care pot fi vizionate la cerere: https://ivecolivechannel.com/.

About The Author