Acest nou serviciu de tip abonament introdus pentru modelele DAILY cu Connectivity Box se bazează pe utilizarea reală a vehiculului de către client, optimizând astfel costurile de service.

IVECO introduce pentru gama DAILY o nouă abordare a planului de servicii care este exact adaptată afacerii și operațiunilor desfăşurate de client. Pachetul de întreținere și reparație cu plată pe utilizare/ Maintenance & Repair Pay-per-use este un serviciu premium ce oferă un abonament bazat pe datele vehiculului colectate prin intermediul Connectivity Box, cum ar fi misiunile finalizate și kilometrajul parcurs. Prin urmare, costurile de întreținere vor reflecta exact utilizarea vehiculului de către client, constituind astfel un avantaj pentru afacerea lor.

Monica Bertolino, Head of TCO Services & Marketing After Market Solutions, a declarat: „Noua formulă Maintenance & Repair Pay-per-use este exemplul perfect al abordării IVECO focusate pe nevoile clienților, aplicată pachetelor de servicii planificate. Prin intermediul acestui serviciu dezvoltăm potențialul conectivității DAILY, iar abordarea personalizată atinge astfel cel mai înalt nivel. Toate companiile au fluctuații în activitatea lor. Noua noastră formulă arată o reflectare exactă a costurilor de întreținere și reparații ca urmare a utilizării vehiculului. În perioadele în care vehiculul este mai puţin utilizat sau este folosit în misiuni mai puțin solicitante, clientul va cheltui mai puțin pentru service.”.

Noul serviciu Maintenance & Repair Pay-per-use extinde portofoliul de servicii digitale IVECO ON. Cu abordarea sa unică, adaugă un grad suplimentar de personalizare ofertei de întreținere și reparații corespunzătoare gamei DAILY.