INTERVIU RECONDIS

Easy Engineering: O scurtă descriere a companiei.

Eugen Petras, Manager Recondis: Întâmplător, acum mulți ani, am ajuns să lucrez în industria salubrității. Fiind absolvent de științe economice, dar și a colegiului tehnic de autovehicule rutiere, mi-a fost ușor să înțeleg echipamentele pe care trebuia să le includ în ofertele comerciale. Ulterior, la îndemnul unei foste colege, care mi-a făcut legătura cu o firmă care distribuia echipamente pentru industria reciclării, am decis să colaborez cu aceștia.

Văd în această industrie în care sunt implicat și astăzi mari oportunități de a schimba modul în care se fac lucrurile în plan tehnologic. De asemenea, văd și multe obstacole în calea agenților economici care activează în industria reciclării și a salubrității de a avea acces la cele mai eficace echipamente.

Astfel ia naștere RECONDIS. Nimic mai mult decât un îndemn de a ”RECONSIDERA” și ”RECONSTRUI” tiparele tehnologice după care încă te ghidezi. Dezvoltăm tehnologia viitorului în procesele de reciclare și ducem o luptă zi de zi pentru a le arăta partenerilor noștri că se poate să aibă acces facil la tehnologie de ultimă oră.

E.E: Care sunt brandurile comercializate de companie?

E.P: Recondis comercializează:

Prese de balotat deșeuri: Diferite mărimi și capacități de balotare. Capabile să baloteze de la banalul carton până la deșeuri menajere sau recipiente mari din plastic. Cu o productivitate între 100 kg/oră și 25 tone/oră. Amintim aici de presele verticale destinate supermarketurilor, presele tip canal pentru procesarea reciclabilelor, presele cu capăt închis care oferă posibilitatea presării unor materiale dificile.

Echipamente pentru sortarea deșeurilor: Aici ne mândrim cu o suită completă de echipamente produse în aceeași fabrică pentru a beneficia de integritatea procesului de automatizare și comunicare tehnologică între echipamente în procesul de sortare a deșeurilor.

E.E: În ce stadiu se află piața în care activați?

E.P: Dacă ar fi să o comparăm cu maturitatea umană, am putea spune că este la nivelul de adolescent. Până în 17 ani. Coroborat cu modificări legislative care sunt reclamate ca fiind negative de către jucătorii din această piață putem spune că dezvoltarea României în acest sens se face lent.

E.E: Care sunt brandurile comercializate de companie?

E.P: Furnizorii noștri principali sunt cei de la PAM, care se află în Turcia.