INTERVIU PROLOGIC FM

Easy Engineering: Care sunt gamele de servicii oferiți?

PROLOGIC FM: Serviciile pe care le oferim sunt:

  • Servicii curăţenie de mentenanţa zilnică
  • Servicii de curăţenie generală
  • Servicii curăţenie post-construct
  • Servicii curăţenie suprafeţe vitrate cu alpinişti
  • Servicii DDD
  • Servicii peisagistica
  • Servicii relocare
  • Servicii amenajări interioare
  • Servicii mentenanţa tehnică corectiva/preventivă
  • Servicii deszăpezire
  • Servicii office suport

E.E: Cum se diferențiază aceste produse/servicii de alte tipuri de pe piață?

PROLOGIC FM: Ne diferențiem prin flexibilitatea prin care ieşim în întâmpinarea pertenerilor noştrii, construind în colaborare cu aceştia soluţii care să acopere toate necesităţile. Asiguram o gamă largă de servicii şi oricare ar fi particularităţile colaborării putem identifica varianta optimă de operare. Ne adaptăm în funcţie de fiecare partener oferind pachete de servicii personalizate.

E.E: Către ce profiluri de clienți vă adresați?

PROLOGIC FM: Adresarea noastră este către clienţi B2B, dezoltand parteneriate puternice atât în zona de servicii financiare, retail cât şi industrial.

E.E: Ce tip de activitate prestează utilizatorii care folosesc aceste servicii?

PROLOGIC FM: Activităţile acestora sunt variate, plecând de la instituţii financiar-bancare, producţie electrocasnice şi componente auto sau retail.

E.E: Cum îmbunătățesc serviciile dvs. munca utilizatorilor?

PROLOGIC FM: Serviciile noastre aduc o adevărată evoluție a managementului locului de muncă în care coordonarea perfectă în cadrul activităților de administrare a facilităților, de la curățenie şi mergând până la sistem de asistență, duce la integrarea perfectă cu fluxulului de lucru al clienților.

E.E: Ce caracteristici inovatoare au serviciile?

PROLOGIC FM: Opţiunea noastră întotdeauna a fost să folosim doar tehnologie de ultima generaţie, tehnologie care să cuprindă atât echipamente, cât şi sisteme de gestionare/măsurare şi raportare, prin care productivitatea şi controlul să se ridice la un nivel ridicat.

E.E: Care sunt probleme cel mai des întâlnite și cum ați ajutat la rezolvarea acestora?

PROLOGIC FM: Prin depistarea anumitor impedimente găsim oportunităţi de dezvoltare şi creare de noi soluţii care să le combată.

E.E: Ce estimări aveți pentru sfârșitul anului?

PROLOGIC FM: Considerând situaţia pandemică care a lovit într-un mod direct sau indirect activitatea tuturor, prin dezvoltarea departamentului de Suport COVID 19, aşteptările noastre pentru sfârșitul de an sunt optimiste. Bineînțeles optimismul nostru este strâns legat şi de direcţia ce va fi urmată din punct de vedere al posibilelor Ordonente de Urgenţă ce ar putea fi emise.