AGRISORG este o companie cu capital italian, activă în România din 2004, specializată în comercializarea de produse profesionale de înaltă performanță destinate, în general, întreținerii spațiilor verzi, peisagisticii, horticulturii, dar și industriei construcțiilor, de asemenea, a celor destinate micii agriculturi, ale unor branduri italiene și internaționale renumite.

Easy Engineering: Care sunt domeniile principale de activitate ale companiei?

AGRISORG: Prin rețeaua proprie de distribuție în peste 80 de magazine, colaboratori externi și centre de asistență dedicate acestor sectoare, Agrisorg ajunge în tot atâtea zone din România, în mod capilar, dar și direct, la clienți finali profesionali, prin agenții de vânzări proprii. De asemenea, accentul pus pe post-vânzare, piese de schimb și service specializat este ceea ce contradistinge Agrisorg pe piața românească, față de concurență, și îi conferă acea anvergură de care are nevoie o companie de viitor.

Easy Engineerig: Care sunt noutățile pentru anul 2020 în materie de produse noi?

AGRISORG: În ceea ce privește 2020, începem anul în forță, devenind de la 1 ianuarie unicul importator și distribuitor HONDA pentru România, pentru toate utilajele descrise mai sus, la care se adaugă cele mai inovatoare dintre ele, pe baterie, așadar nu doar tehnologice, dar și ecologice.

Easy Engineering: Care sunt gamele de produse comercializate? Care sunt cele mai inovatoare produse comercializate?

AGRISORG: Din portofoliul propriu de furnizori, menționăm brandul francez PELLENC, lider mondial în utilajele pe baterie, atât pentru amenajare și întreținere spații verzi, cât și pentru horticultură. De asemenea, inovația la cel mai înalt nivel în domeniul roboticii este reprezentată de  ZUCCHETTI Centro Sistemi, cu roboții de gazon Ambrogio, precum și cel de piscină, NEMH2O, singurul fără fir din lume. Aceste produse sunt adevărate ferestre spre viitor, acolo unde inovația și tehnologia ating culmi încă neștiute.

Easy Engineering: În ce stadiu se află piața în care activați, la momentul actual?

AGRISORG: Toate aceste produse de elită se întâlnesc și se completează armonios în AGRISORG, iar de acolo nimic nu le stă în cale în drumul spre o piață de desfacere aflată într-o dezvoltare uluitoare, ca cea românească. Desigur, ne referim la o piață în dezvoltare, încă nu deplin matură, dar care este protagonista unui potențial imens, capabil de un sprint unic de creștere, la care se adaugă beneficiul sprijinului financiar, ale cărui surse primare sunt fondurile europene prin care, iată, se acoperă în timp record și cu succes, gap-ul față de țările vestice. Și sunt tocmai aceste țări vestice și politicile lor cele care hotărăsc creșterea României, desigur, cu acordul și suportul politic și legislativ al statului român. Dacă vorbim însă despre minusuri, ceea ce încă trebuie pus la punct și (re)format este resursa umană care, în ciuda capacităților adesea excepționale, trebuie formată și specializată încontinuu, pentru o mai bună operativitate în teritoriu, precum și pentru a putea gestiona în mod corect aceste produse premium.

Easy Engineering: Ce ne puteți spune despre tendințele pieței?

AGRISORG: „Dacă mă întrebați pe mine, spune vizionar antreprenorul Giuseppe Totti, acționar principal al Agrisorg și co-administrator, alături de fiica sa, Monia Totti și de economistul Federico Andreani, acum este momentul să acționăm, să impunem un nou ritm în acest sector, să facem să crească mediul de afaceri și implicit să fructificăm la maximum potențialul de piață al României. Peste câțiva ani va fi prea târziu! Din acest motiv, eu am ales să investesc tot ceea ce firma a produs în acești 11 ani numai în dezvoltarea ei, ci și în formarea echipei, rafinarea serviciilor, în mod neabătut, cu ochii țintă spre viitor! Iar acest viitor e mai aproape decât credeți! Oamenii de afaceri din România, indiferent cu ce se ocupă trebuie să înțeleagă acum că reformarea pieței și a obiectivelor a devenit o urgență. Ceasul al douăsprezecelea a bătut!

Easy Engineering: Ce estimări aveți pentru anul 2020?

AGRISORG: Investiția în calitate nu mai este o opțiune, ci singurul mod pentru a rămâne pe piață. Acesta este marele meu pariu, și nu am nicio îndoială că îl voi câștiga: peste 5 ani, jumătate din firmele care acum galopează cu motoarele turate la maximum, mizând totul pe cantitate și cifre, nu vor mai fi exista, dacă nu se reformează. Abia dacă vor rămâne o treime dintre ele și vor veni altele, care vor împărtăși această viziune, cele ai căror manageri au înțeles la timp că doar prin calitatea produselor și a serviciilor, mai ales ale celor de servisare post-vânzare și post-garanție intri în cursa greilor! Iar eu, nu mă îndoiesc nicio clipă, mă voi număra printre ei!”