În departamentul de Service din cadrul companiei Eurotech lucrează oameni specializaţi pe întreţinerea şi repararea echipamentelor comercializate, astfel încât fluxul de lucru al clienţilor care beneficiază de aceste servicii să nu fie afectat. Totodată, cei nouă tehnicieni sunt pregătiţi și autorizați în reparația sculelor electrice, a generatoarelor de curent, a echipamentelor dotate cu motoare termice, echipamentelor din gamele de curățare profesională şi a echipamentelor pentru agricultură.

De asemenea, din punct de vedere al echipamentelor folosite, service-ul Eurotech oferă condiţii de calitate pentru întreţinerea şi repararea cu ajutorul celor mai noi tehnologii din domeniu: testere, truse complet echipate, aparatură de testare şi monitorizare.

Echipa Easy Engineering a stat de vorbă cu Doru Tofan, Şef Service Eurotech, pentru amănunte legate de partea de service.

Easy Engineering: Pentru ce mărci se efectuează service-ul?

Doru Tofan: Eurotech este autorizată (încă din 1998) să repare în garanţie şi post-garanţie scule electrice Bosch, Makita, DeWalt, Rothenberger, motoare termice Honda, Robin-Subaru, Kawasaki, echipamente profesionale de curăţat Kaercher, motounelte Stihl, generatoare Pramac, scule şi echipamente comercializate sub brandul AGT şi încă peste 70 de nume de producători importanți, cu care au fost încheiate relaţii de comercializare în cei 16 ani de activitate.

E.E: Cum se livrează produsele servisate în țară?

D.T: Produsele care necesită intervenții de service pe teritoriul României sunt primite şi livrate prin servicii de curierat sau transport din partea companiei Eurotech. De asemenea, pentru anumite mărci și produse, acestea se livrează în 24 de ore, iar pentru celelalte echipamente și utilaje, în maxim cinci zile.

E.E: Există service mobil?

D.T: Două autoutilitare au fost echipate pentru a efectua revizii tehnice sau reparații accidentale, puneri în funcțiune şi constatări pe teren, la sediul de lucru al clientului şi în zonele de lucru ale utilajelor şi echipamentelor. De asemenea, cele două unități mobile sunt dotate cu unelte, scule specifice și echipamente utile pentru efectuarea constatării defecțiunilor.

E.E: La ce tipuri de riscuri sunt expuși utilizatorii care nu fac la timp lucrările de mentenanţă?

D.T: Lipsa service-ului şi a operaţiunilor de mentenanță duce de cele mai multe ori la scăderea duratei de viaţă şi de exploatare a utilajului sau echipamentului. Atunci când mai poate fi reparat ceva, dar n-au fost respectate instrucţiunile de mentenanţă, derivă costuri mari în repunerea în funcţiune şi un timp pierdut.

E.E: Cât de dese ar trebui să fie vizitele de rutină?

D.T: Cel mai adesea, când un echipament este pus în funcțiune şi predat clientului-operator, se predă şi un ghid de service în care sunt trecute tipurile de intervenții necesare la un anumit interval sau număr de ore de funcţionare. Ţine de specificul echipamentului, domeniului în care este folosit, condițiile externe şi grija operatorului sau administratorului ca regulile din ghidul de service sa fie respectate.

 

 

SC EUROTECH S.R.L.

Membru al Reţelei TEHNIK

Iaşi, România

Splai Bahlui Mal Stâng 25 B

Cod Poştal: 700029

Tel: 0232/231.435

Fax: 0232/266.364

sales@eurotech-iasi.ro

www.eurotech-iasi.ro

www.reteaua-tehnik.ro

About The Author