Sub noul nume de brand “ReachNow”, BMW Group a lansat în Seattle (SUA) un serviciu de car sharing îmbunătăţit. Programul se bazează pe modelul de succes al afacerii care în prezent operează în Europa sub numele “DriveNow”. Clienţii din SUA vor avea posibilitatea, în curând, să aleagă servicii suplimentare orientate spre viitor pentru o mobilitate individuală personalizată. ReachNow începe la Seattle cu o flotă iniţială de 370 de automobile BMW şi MINI. 20% din întreaga flotă este formată din automobile BMW i3 cu propulsie electrică. Pe lângă Seattle, ReachNow se va extinde în viitor şi în alte oraşe din SUA.

Această decizie este în conformitate cu strategia NUMBER ONE > NEXT a companiei, aşa cum a fost subliniată de preşedintele Consiliului de Administraţie al BMW AG, Harald Krüger, în urmă cu trei săptămâni. Strategia prevede că dezvoltarea serviciilor de mobilitate orientate spre client vor reprezenta unul dintre domeniile principale de business ale companiei în anii ce vor urma.

Peter Schwarzenbauer, membru în Consiliul de Administraţie al BMW AG şi responsabil pentru MINI, BMW Motorrad, Rolls-Royce, After Sales şi Servicii de Mobilitate, a declarat la lansarea ReachNow în Seattle: “În acest moment, suntem martorii unei perioade extrem de interesantă în dezvoltarea industriei auto. Pe bună dreptate, clienţii noştri se aşteaptă la soluţii simple şi rapide pentru cerinţele lor de mobilitate individuală, în special în regiunile metropolitane. Acesta este motivul pentru care suplimentăm modelul nostru clasic de afacere cu servicii suplimentare care fac viaţa mai uşoară pe şosea pentru oamenii din marile oraşe. Sunt mulţumit că, prin înfiinţarea mărcii ReachNow, putem să oferim clienţilor din Seattle <<mobilitate on-demand>> – mobilitate când este necesară, dintr-o singură sursă. Prin acest serviciu, construim pe conceptul DriveNow, modelul nostru european de afaceri care este de un real succes, şi îl aducem la nou nivel în SUA. Seattle este un oraş inovator şi orientat internaţional, care îl face să fie locaţia perfectă pentru lansarea acestor servicii”.

Înregistrare uşoară prin smartphone

Noii membri se pot înregistrat la ReachNow în doar câteva minute cu ajutorul camerei de la smartphone, inclusiv verificarea permisului de conducere şi garanţia prin cardul de credit. Nu este necesară deplasarea la biroul reprezentanţei pentru identificare. Clienţii ReachNow pot pleca imediat cu automobilul închiriat. Smartphone-ul clientului sau cardul trimis prin poştă clientului reprezintă cheia automobilului.

bmw text

RideCell ca sistem partener al ReachNow

Partenerul ReachNow în SUA este RideCell. Compania start-up de tehnologie din San Francisco este partener al BMW i încă din 2014, prin intermediul unui pachet minor de acţiuni deţinut de BMW i Ventures. Acum, RideCell este sistem partener al ReachNow şi este responsabilă pentru platforma IT platform şi toate interfeţele de client ce răspund de rezervări şi facturare.

DriveNow din Europa serveşte ca model

Asemenea DriveNow în Europa, ReachNow utilizează ceea ce este cunoscut drept principiul free-floating, în care automobilele sunt distribuite liber pe o zonă urbană în locul unor staţii fixe de predare-primire. Prin intermediul unei aplicaţii de smartphone, membrii pot vedea locaţiile automobilelor disponibile, pot face o rezervare, pot fi îndrumaţi spre automobilul selectat, îl pot deschide fără cheie şi îl pot conduce. Utilizarea automobilului este taxată la minut. Când automobilul nu mai este necesar, poate fi lăsat în spaţiul de parcare permis, oriunde în cadrul zonei urbane.

About The Author