Aventurierul britanic Bear Grylls a fost desemnat noul ambasador global de brand Land Rover, pentru noul model Discovery Sport, care a fost lansat în septembrie 2014. Unul dintre cei mai cunoscuţi reprezentanţi ai spiritului cutezător şi de supravieţuire, Bear Grylls personifică spiritul ‘Above and Beyond’, având la activ experienţe extreme şi inedite, ca escaladarea muntelui Everest sau expediţii extraordinare, de la Polul Nord la Polul Sud, acesta va susţine activitatea Land Rover la nivel global.

În noua sa calitate, Bear Grylls a declarat: “Am folosit vehicule Land Rover de-a lungul vieţii mele, atât în timpul carierei mele militare, cât şi într-un lung şir de expediţii şi filmări pe cele mai variate terenuri, de la deșerturi şi jungle, până la munţii cei mai înalţi. Land Rover reprezintă aventura prin excelenţă, parte şi din ADN-ul meu şi prima mea alegere în provocările majore”.

Emisiunile TV ale lui Bear, “Man Vs Wild” şi “Born Survivor” înregistrează unele dintre cele mai ridicate audienţe în lume, de 1,2 miliarde de telespectatori. El este şi gazda programului de aventura “Running Wild, pe canalul american NBC, precum şi a emisiunii “’The Island with Bear Grylls’”, pe Channel 4 în Marea Britanie. Bear Grylls devine, astfel, ambasador al brandului Land Rover alături de alţi exploratori renumiţi, că Sir Ranulph Fiennes şi Ben Saunders.

Mark Cameron, Brand Experience Director Land Rover, a declarat: “Nu există prea mulţi oameni, în afară de Bear Grylls, care respiră spiritul Above and Beyond. Acesta îmbrăţişează în mod regulat cele mai mari provocări ale planetei şi reprezintă alegerea perfectă pentru Land Rover. Așteptăm cu nerăbdare să colaborăm şi să conducem împreună clienţii către aventura vieţii lor.”

Ca parte acestui nou rol, Bear va fi mentorul mai tânărului membru al Noii Generaţii de Exploratori, Alex Woodford, în vârstă de 22 ani, într-o nouă provocare plină de adrenalină.

About The Author