Un camion de 20 de metri lungime, 20 de tone de echipament, prin 26 de țări și la peste 100 de expoziții mobile în întreaga lume. Acestea au fost coordonatele sub care s-a desfășurat ediția de anul acesta a Ridgid Innovation Roadshow.
Emiratele Arabe Unite și Bulgaria au fost cele două țări din care a pornit Ridgid Innovation Roadshow anul acesta. Practic, un enorm showroom mobil de dimensiunile unei case, sub forma unei remorci care se desface ca o jucărie Lego (cu un etaj suplimentar, o suprafață dublată și chiar o terasă suspendată generoasă) a călătorit prin mai multe țări din întreaga lume, expunând gama de produse și echipamente Ridgid.
Ridgid Innovation Roadshow a pornit în turneu cu un prim camion în Orientul Mijlociu, din Emiratele Arabe Unite către Arabia Saudită, continuând în Europa cu un al doilea camion care va călători timp de opt luni, ocolind întregul continent, începând din Bulgaria pe data de 13 martie 2015 și încheind în Turcia la finalul lunii noiembrie.
România a fost a doua țară în care a ajuns camionul de 20 de metri lungime și 20 de tone. Au fost organizate patru evenimente, împreună cu partenerii Ridgid în punctele cele mai importante pentru industria românească.
Prima oprire din Roadshow-ul din România a fost la Ploiești unde Ridgid, împreună cu Metatools, a organizat un eveniment la care au participat în jur de 100 de profesioniști din domeniul petrolier, industrial și construcții.
În București, camionul mobil a ajuns în alte două locuri importante pe harta distribuitorilor de scule și echipamente Ridgid: Rocast și RET Utilaje (cel mai vechi partener Ridgid din România).
Șirul evenimentelor s-a încheiat la Arad, la Confort Instal & Construct organizat de Expo Arad. Invitații Ridgid, dar și vizitatorii și expozanții târgului au putut vizita camionul a cărui construcție personalizată a costat peste 2 milioane de euro și care are o suprafață desfășurată de 110 metri pătrați.
În total, camionul Ridgid va ajunge până la finalul anului în 26 de țări (însumând peste 100 de locații ale partenerilor). Pentru fotografii actualizate de la evenimentele următoare puteți vizita ridgidroadshow.com sau pagina de facebook RidgidEurope.
Participanții la aceste evenimente au putut vedea și testa cele mai noi și mai inovative scule și echipamente de la Ridgid, au participat la demonstrații interactive și training-uri de produs și au primit răspunsuri din partea specialiștilor la întrebările despre produsele Ridgid și tehnologii. Desigur, cadourile și produsele promoționale nu au lipsit. Pe lângă toate acestea, clienții au avut posibilitatea să se întâlnească cu potențiali parteneri de afaceri și să discute despre idei de afaceri cu alți specialiști din domeniu. Aceste întâlniri au avut scopul a de a crește profitabilitatea firmelor utilizând cele mai moderne scule și tehnologii.
Ridgid, brand deţinut de Ridge Tool Company, este unul dintre liderii în producţia de scule de mână şi electrice, în portofoliul său intrând de asemenea maşini de filetat şi pentru curăţat conducte, cât şi peste 300 de tipuri de scule utilizate în domeniul instalaţiilor sanitare, HVAC/R, sectoare industriale, energie, petrol, utilităţi publice şi domeniul comercial.
Subsidiară a Emerson Professional Tools, compania Ridge Tool este prezentă în România din anul 2005, unde a început activitatea de producţie în anul 2008. Ridge Tool a inaugurat în urmă cu trei ani, în cadrul Campusului Emerson din Cluj-Napoca, primul Centru Regional Ridgid din Europa Centrală şi de Est, incluzând o Unitate de Producţie, un Centru de Training, Suport Tehnic, un Showroom şi un Centru de Relaţii cu Clienţii.