Unul dintre cei mai importanți furnizori de echipamente și utilaje tehnologice pentru domeniul industrial şi al construcţiilor din țară, anunţă finalizarea unui proces de rebranding ce are în prim-plan modificarea logo-ului și a materialelor de comunicare.
“Este primul proces de rebranding de acest fel realizat după mai bine de 18 ani de existență pe piața din România. Noul concept de brand Metatools reflectă foarte bine ceea ce compania noastră promovează, respectiv eficiența și transparența. După ce anul trecut am inaugurat noile puncte de lucru din Buzău și Pitești, am considerat că este nevoie de o modificare în ceea ce privește identitatea vizuală. Metatools rămâne același brand valoros, 100% autohton, dedicat clienților. ”, a declarat Mircea Androne, Directorul Comercial Metatools.
Noua identitate păstrează detaliile care au făcut sigla cunoscută, respectiv culoarea și elementele principale de design, însă introduce modernitatea ca element de bază în identificarea brand-ului. Noul logo va sta la baza tuturor proceselor de comunicare online și offline, ca parte integrantă a strategiei generale de comunicare a companiei Metatools.
Metatools este una dintre companiile românești ce s-a bucurat de o evoluţie continuă, chiar şi în perioada de criză economică, datorită diversificării susţinute a serviciilor şi a produselor oferite. Astăzi, compania oferă clienţilor servicii complete de vânzare, service în garanţie şi post-garanţie, service mobil şi închirieri de scule electrice şi utilaje. Continuarea planurilor de extindere se concretizează și în 2016 prin inaugurarea noilor puncte de lucru din Buzău și Pitești, după ce anul 2015 a însemnat relocarea diviziei de service/service mobil într-un nou sediu, extinderea showroom-ului din Ploiești și actualizarea spațiului vizual, la standarde europene.