Pe lângă produsul în sine furnizorii de echipamente pentru reciclare ar trebui să pună la dispoziția clienților toate celelalte componente intangibile care susțin succesul proiectului.
Oare ce înseamnă asta?
- Procesarea corectă a informațiilor obținute;
- Certificarea soluției tehnice pe baza informaților obținute de la beneficiar;
- Proiectarea 3D a instalației și amplasarea virtuală în locul stabilit;
- Instalarea echipamentelor și predarea acestora la cheie fără a perturba alte activități ale beneficiarului;
- Asistență la operare atât în garanție cât și post garanție pe întreaga durată de viață a echipamentelor;
- Garantarea funcționării în parametrii stabiliți.
Procesarea corectă a informațiilor obținute
Este ceea ce numim noi consultanță tehnică gratuită. Cu ajutorul beneficiarului analizăm cât mai multe informații pentru a stabili corect nevoia tehnică reală. Bineînțeles vă recomandăm soluția ideală insă decizia finală aparține beneficiarului. Acesta poate opta și în funcție de feelingul lui de antreprenor cu privire la posibila creștere a afacerii pe care o patronează.
Certificarea soluției tehnice pe baza informaților obținute de la beneficiar
Prospectarea făcută în primul pas este cheia succesului deoarece pe baza acestora putem să ne facem o viziune a ceea ce este necesar și să venim cu soluții și o propunere adecvată. În momentul în care facem propunerea de echipament aceasta trebuie să fie în concordanță cu dorințele dar și cu necesitățile clientului.
Consultanța este unul din aspectele importante cu care venim în întâmpinarea partenerilor noștrii pentru ca soluția tehnică finală să fie una de succes.
Proiectarea 3D a instalației și amplasarea virtuală în locul stabilit
Dorim să vă cunoaștem și să formăm o legătură cu voi clienții noștri, de aceea programăm o întrevedere de cunoaștere pentru început, și o vizita ulterioară în care facem măsurătorile si analiza locului în care se dorește amplasarea echipamentului dar și pentru a putea oferi un proiect cu dimensiuni 2D și 3D.
Promptitudine într-un timp scurt. În momentul în care lucrăm la propunerea tehnică și financiară sunt luate în calcul toate informațiile, măsurătorile și dorințele beneficiarului, iar echipamentul este făcut la comandă și personalizat pentru fiecare client în parte pentru satisfacerea nevoilor acestuia.
Inspectăm împreună cu beneficiarul echipamente similare aflate în exploatare și facem un audit (tur) comercial în producție.
Schița tehnică de amplasament plus proiectarea 3D poate vă oferă o imagine de ansamblu a modului cum o să arate și ce poate să vă ofere echipamentul propus de noi.
Instalarea echipamentelor și predarea acestora la cheie fără a perturba alte activități ale beneficiarului
După decizia finală proiectul este aprobat și începe producția . Vă ținem la curent cu tot ce se întâmplă și de asemenea etapa în care se afla producția echipamentului și timpul rămas până la finalizare.
Este foarte important ca în momentul în care începe instalarea să nu existe timpi morți. Programăm și analizăm toate operațiunile din timp. Vă ajutăm cu procedura simplificată de instalare. Această procedură ajută ambele parți să nu greșească și poate fi descărcată de aici
Înainte de livrare se impune o ultimă vizită a amplasamentului. Verificăm toți parametrii necesari pentru amplasare și instalare.
Instruirea operatorilor
În momentul în care s-au efectuat toate probele iar echipamentul este instalat, toți parametrii setați și totul funcționează cum trebuie se începe desfășurarea de instruire a operatorilor și a personalului care intra în contact cu echipamentul pentru a-i învăța modul de lucru a presei și a face clare toate măsurile de protecție a muncii. Acestea sunt făcute pentru a preveni toate riscurile care pot apărea. Motiv pentru care încercăm să explicăm ce activități sunt interzise și pot duce la accidente. Normele de folosire și siguranța sunt explicate cu exactitate și sunt făcute din nou teste. Doar în practica vom putea fi convinși și siguri ca instruirea a avut success și putem sa o încheiem fără nici o grija. Aici puteți avea acces la toate procedurile de instruire.
Asistență la operare și garantarea funcționării optime
Oferim de asemenea mentenanță și suport după ce echipamentul este livrat și instalat. Dacă după training apar dificultăți în folosire sau probleme neașteptate suportul nostru tehnic este mereu disponibil și vă stă la dispoziție. Dacă este posibil ca problema să fie remediată de la distanță dacă nu trimitem o echipa care va remedia de urgență problema apărută. Dorim ca partenerul nostru mereu să fie mulțumit de serviciile noastre.
Ne mândrim cu faptul că transpunem procedurile de mentenanță preventivă sub forma de video. Sunt postate pagina Recondis. Sunt explicate astfel aspecte importante pe care le puteți realiza pentru a preveni stagnările tehnologice. Când am realizat aceste filmulețe am încercat sa venim în ajutorul partenerilor noștri ca productivitatea sa fie cât mai bună iar munca cat mai ușoară.
Și să nu uităm de asemenea și de verificarea tehnică periodică. Aceasta este foarte importantă și se realizează împreună cu echipa de service.
Pentru proceduri scrise care pot fi tipărite și urmărită realizarea lor pas cu pas aveți posibilitatea să le vedeți aici.