AFLA CE MAI ESTE NOU SI REMARCABIL LA CES 2017

Pentru a sărbători 50 de ani, CES® 2017 s-a pregătit să fie mai mare, mai îndrăzneț și mai variat decât orice altă ediție. Cu o suprafață record de mai mult de 250.000 de metri pătrați net de expunere, CES 2017 a înglobat noi piețe, mai mult de 850 de expozanți pentru prima dată, șapte expoziții ale ideilor principale, programare de conferințe extinse, SuperSessions suplimentare și servicii îmbunătățite ale spectacolelor expozanților. Cu trei locații principale in Tech Est, Tech Vest și Sud-Tech și mai mult de 24 de categorii de produse care prezintă cele mai noi și cele mai tari tendințe Tech, s-au experimentat o mulțime de momente “Wow” la CES 2017.

Vedetele de la Hollywood, sportivii profesioniști, personalități de televiziune și muzicieni au venit la CES® 2017, pentru a discuta și de a promova tehnologii care duc la îmbunătățirea vieții consumatorilor în fiecare zi. Deținut și produs de Asociația Consumatorilor de Tehnologie (CTA) , CES s-a desfășurat între 5-8 ianuarie 2017 în Las Vegas, Nevada.

Actrița, regizorarea, autoarea și comediana Tyler Aisha a fost ambasadoarea CES. Ea a vorbit în timpul sesiunilor de conferință Best Tech Trends 2017 și a fost intervievată de Janko Roettgers, Senior Corespondent pentru Variety din Silicon Valley.

Mai multe celebritati s-au alăturat Președintelui Carnival Corp și CEO Arnold Donald pe scenă, în timpul discursului său, inclusiv comedianul Tommy Davidson din “In Living Color” și vedeta YouTube, Andrea Feczko. Cele două vedete au găzduit Vacation Creation Saturday pe The CW. Alte celebrități demne de remarcat alături de Donald pe scenă au fost Jeff Corwin, câștigător al premiului Emmy pentru Ocean Treks cu Jeff Corwin; Jeff Garcia, gazda Voyager și Matthew Biancaniello, fostul bucătar-șef pentru hotelul Hollywood Roosevelt Bar și gazda viitorului show FYI / A & E Good Spirits 2017 având premiera în februarie.

CES® este locul unde tehnologia, divertismentul și marketing-ul se întâlnesc. Mărci majore, inclusiv AdWeek, Amazon, AOL, Discovery Communications, eBay, Facebook, Google, Hearst, Hulu, NBC Universal, Nielsen, Time Inc, Turner, Twitter, Verizon si Yahoo! au prezentat cele mai noi tendințe ale consumatorilor. O gamă completă de sesiuni de conferințe, evenimente de networking, expoziții și zone speciale au construit un program de experimentare pentru cei interesați în convergența publicității, de conținut, de divertisment și de marketing cu tehnologia de vârf.

Conferințele The Storyteller au revenit pentru al doilea an cu sesiuni de la BBC Earth, Facebook, Google, Hulu, iCrossing – component al Hearst Media Company, Nielsen, Spotify, Turner, Twitter și Verizon Media Services Digital. Acești lideri în crearea de conținut au împărtășit povești, cele mai bune practici și studii de caz despre relațiile unice între branduri, divertisment și tehnologie.

C Space Content Studio a debutat la CES 2017 în locul CMO-uri și a altor vizionări de marketing pentru a aborda viitorul publicității și modul în care diferite industrii vor evolua cu tehnologia. Printre participanți s-au numărat Jonathan Nelson, CEO-ul Omnicom Digital; Rodney Williams, OCP Moet Hennessy; Pat McLean, OCP TD Bank și Keith Weed, director de marketing și ofițer de comunicații, Unilever. Prezentați de CES și Business Insider (BI), participanții au putut viziona interviurile în direct; platformele CES și BI, de asemenea, au găzduit aceste conversații on-line.

“Consumatorii sunt din ce în ce mai sofisticat legați de modul în care reacționează cu brand-uri și consumă conținut. Rolul tehnologiei a permis producătorilor de conținut și agențiilor de publicitate să interacționeze cu consumatorii ca niciodată până acum”, a declarat Karen Chupka, Senior Vice-President CES și CTA. “C Space oferă profesioniștilor din industrie oportunitatea de a experimenta noi produse și servicii care modelează viitorul pieței.”

Prezentarea Media Link la C Space Keynote a cuprins un interviu în exclusivitate cu Barry Diller, Senior Executive IAC și Expedia, găzduit de Michael E. Kassan, Președinte și CEO al MediaLink. Directori de marketing de top s-au alăturat și au participat la o discuție de grup moderată de Wenda Harris Millard, Președinte și COO al MediaLink. Imediat după interviu printre participanții s-au numărat Alison Lewis, CMO Johnson & Johnson; Jim Norton, Chief Business Officer și Președinte al Condé Nast; Linda Yaccarino, Președinte de vânzări de publicitate și Parteneriate Client NBC Universal; Randy Freer, Președinte și COO FOX Networks Group și Roel de Vries, Corporate Vice President și director global de marketing, comunicare și strategie de brand, Nissan Motor Corporation.