MEC DIESEL SEE A ÎNCHEIAT ANUL 2020 CU VÂNZÃRI DE APROXIMATIV 17 MILIOANE DE EURO

MEC DIESEL SEE, unul dintre cei mai importanți furnizori de piese de schimb din România, a încheiat anul 2020 cu vânzări de aproximativ 17 milioane de euro. Pentru anul 2021 compania estimează o creștere cu 10% a cifrei de afaceri, dacă mediul economic va fi unul stabil. „Am reușit să atingem obiectivele pe care ni le-am propus, ne-am reinventat și am făcut față provocărilor de peste an, cifra de afaceri obținută în 2020 fiind cu 14% mai mare față de anul precedent,” a spus Monica Dan, General Manager la MEC DIESEL SEE. 

În prima parte a anului 2020, MEC DIESEL SEE a simțit contracția pieței auto adusă de pandemia Covid-19, însă a înregistrat o revenire în semestrul al doilea. Compania a reușit să se adapteze rapid la noua realitate și și-a păstrat integral operațiunile în toate cele 13 birouri de vânzare și depozite la nivel național. MEC DIESEL SEE are o experiență îndelungată și o poziție puternică pe piața românească, dovedindu-și capacitatea de a continua să dezvolte o afacere stabilă, atât în relațiile cu clienții, cât și cu angajații companiei.

MEC DIESEL SEE a înregistrat cele mai mari vânzări ale anului 2020 la categoria motoare complete și piese de motor, lubrifianți, pneumatică și transmisii și, de asemenea, la componente precum elemente ale sistemelor de frânare și suspensie, role și curele, etc.

Din portofoliul de clienți al MEC DIESEL SEE fac parte companii care dețin flote de camioane de peste 18 tone (acestea reprezentând 57% din totalul vânzărilor), service-uri autorizate (18%), distribuitori locali sau naționali (15%) și companii care dețin flote de vehicule ușoare de sub 16 tone (10%). 

“Rezultatele obținute în anul 2020 ne-au demonstrat că merităm poziția de lider pe piața de piese de schimb pentru motoare, reușind, totodată, să ne depășim bugetul într-un an plin de incertitudini. Obiectivul nostru a fost să rămânem o echipă unită și productivă pentru a răspunde cererilor clienților. Mulți dintre angajații noștri au lucrat de acasă în această perioadă, iar o parte încă fac acest lucru. Pentru anul 2021, strategia noastră de business este să fim cât mai receptivi la nevoile clienților și să le venim în întâmpinare cu o experiență nouă prin intermediul acțiunilor de marketing moderne. Totodată, vom investi în e-commerce, vom transfera o parte din business în mediul online și vom continua să lucrăm la diversificarea gamei de produse și servicii oferite,” a declarat Monica Dan, General Manager la MEC DIESEL SEE.

Chiar dacă anul 2021 se anunță a fi unul la fel de provocator, estimările MEC DIESEL SEE sunt optimiste. Conform datelor analizate de companie, piața auto va înregistra o creștere generală de cel puțin 7% – 10% pe toate segmentele, atât pentru autoturisme, cât și pentru autovehicule comerciale ușoare sau grele. Compania mizează pe a doua jumătate anului 2021 când vor fi în plină dezvoltare proiectele mari de investiții și programele de dezvoltare economică, astfel va exista o cerere crescută pentru piese de schimb pentru autovehicule comerciale.

“Cum business-ul nostru se dezvoltă rapid și creștem constant, ne dorim ca anul acesta să deschidem încă două noi puncte de lucru. Pentru a ține pasul, intenționăm să angajăm până la finalul anului încă 10 specialiști în domeniu. La ora actuală, echipa MEC DIESEL SEE include 94 de profesioniști, implicați atât în segmentul de vânzări, logistica și consultanță, cât și în activitatea de pe teren. Cu această ocazie, vreau să le mulțumesc pentru devotament și implicare, pentru că datorită lor am ajuns la performanță,” a completat Monica Dan.

Alberto Pellegrino, Managing Director la MEC DIESEL Group a declarat: “Principala provocare la nivel de grup pentru următorii ani este să ne extindem internațional: suntem bine cunoscuți în toate cele trei piețe în care activăm, dar vindem și în alte 70 de locații din întreaga lume, organizand transporturi din depozitul din Italia. Prezenta in piață cu o structură logistică și comercială solidă, ne va permite să oferim servicii din ce în ce mai bune clienților noștri și să ne dezvoltăm mult mai repede în următorii ani. Principalul nostru obiectiv pentru a înregistra în continuare creșteri substanțiale este investiția în oameni, suntem o structură comercială, iar angajații noștri sunt cei care ne permit să obținem rezultatele financiare pe care le avem. Așadar, vom continua să investim în formarea și bunăstarea acestora. Suntem întotdeauna în căutarea de noi tineri, motivați și implicați, care doresc să se alăture grupului MEC DIESEL.”

“Noi, la MEC DIESEL investim în sustenabilitate. Suntem în plin proces de a nu mai utiliza plastic în companie, investim în energii regenerabile și în fiecare an încercăm să ne implicăm într-o  cauză nobilă, cum ar fi Treedom – un start-up care se ocupă cu plantarea de copaci în toată lumea. Încercăm să ne implicăm în astfel de proiecte, dar cu siguranță este nevoie de mai mult de atât, iar aceasta va fi una dintre cele mai grele provocări din viitor,” a adăugat Alberto Pellegrino.

MEC DIESEL SEE a fost înfiinţată în 2016, iar la finalul anului 2019 a fost numit unicul importator și distribuitor pentru Opet Lubricants, lider în industria lubrifianților din Turcia, ce are o gamă largă de produse și servicii, incluzând uleiuri de motor şi transmisie, antigel, grăsimi şi lichide de frână. Parteneriatul dintre cele două companii se bazează pe  activităţi co¬mer¬ciale şi de distribuţie pe teritoriul României, con¬form strategiei de extindere a opera¬ţiu¬nilor la nivel internaţional.

MEC DIESEL SEE este parte a MEC DIESEL Group Italia ce deține reprezentanțe în România, Bulgaria și Italia. În cele 3 țări lucrează un total de peste 330 de angajați. În anul 2020, la nivelul întregului grup, s-a înregistrat o cifră de afaceri de 75 de milioane de euro.