Încă de la primele semne că ne îndreptăm spre pandemie, PrologicFM a fost alături de comunitate prin prezentarea Planului de Continuitate a Afacerii, cuprinzând metode de prevenţie ce trebuie implementate în orice spaţiu de lucru. (Articol publicat în numărul precedent).

Urmând aceeași direcţie de suport necondiţionat, vă punem la dispoziţie ghidurile de bune practici şi conduită, prezentate în cadrul webminarului organizat de ROFMA, “lecțiile pandemiei și provocările unui nou început. Experiența globală în property și facility management”, pe care considerăm că orice companie este necesar să le implementeze, personalizat pe specificul activităţii sale.

De ce am ales să introducem într-un ghid de bune practici noţiuni despre cum să ne desfăşurăm activităţile în societate, în viaţa privată.

Întrucât considerăm că singura variantă de a ne asigura returnarea investiţiilor realizate în această perioadă, este să avem în jurul nostru cât mai mulţi colegi şi parteneri informaţi, care respectă şi actualizează permanent prin cunoaştere şi învăţare, noille reguli de convieţuire.

Respectarea măsurilor de prevenire şi protecţie în toate mediile sociale, reprezintă returnarea investiţiei, prin finalitatea scopului acesteia!

Din cauza multitudinii de informaţii din diferite surse, am ales să creăm aceste ghiduri de informare şi bune practici pentru a asigura returnarea investiţiei.

Ne referim aici atât la investiţiile realizate de companiile de curăţenie, cât şi la investitile clienţilor.

Ce se poate întâmpla cu această investiţie dacă personalul de curăţenie, cât şi angajaţii beneficiarului final nu respectă normele de igienă, de distanţare, de conduită în context pandemiologic, în viaţa privată?

Ce se poate întâmpla dacă doar în spaţiul de lucru se respectă aceste reguli, iar în viaţa privată sunt încălcate? Cel mai probabil, investiţiile realizate se vor pierde, întrucât acestea nu vor avea rezultatul scontat şi anume acela de a avea o locaţie sigură, cu personal sănătos şi de a ne desfăşura activitatea curentă în condiţii de siguranţă.

Avem de recuperat 3 luni de muncă, viaţa socială, viaţa privată; procese de producţie stopate, activitate restrânsă sau suspendată, locaţii comerciale închise.

Cu toţii trebuie să înţelegem că doar prin respectrea noilor reguli, prin solidaritate către companiile în care ne desfăşurăm activitatea, vom putea avea un viitor funcțional economic, mai bine organizat şi mai sănătos. Este necesară reorganizarea mentalului, adaptarea la această schimbare prin educare şi schimbarea vechilor obiceiuri.

Punem accent, în primul rând pe ghidul de bune practici al operatorului de curăţenie şi considerăm că efortul cel mai intens trebuie depus în această direcție, pentru toţi cei ce reprezintă personal necalificat, întrucât informaţia trebuie indusă permanent.

Considerăm că informaţia corectă, transmisă, retransmisă, instruiri de inducţie, apoi verificare periodică a implementării măsurilor, vor conclude în respectarea noilor reguli de convieţuire, astfel, investiţia enormă pe care fiecare dintre noi a realizat-o în această perioadă, nu va fi de prisos.

Pentru a urmări trasabilitatea acestor măsuri, este necesară continuitatea procesului prin instruiri realizate de către specialist extern sau intern al departamentelor de HR care pot ajuta prin metodă, ca noțiunile să fie asimilate de participanți.

„Cunoaşterea este putere. Informaţia înseamnă eliberare. Educaţia este premiza progresului în fiecare societate, în fiecare familie.” – Kofi Annan

Ghidurile de bună practică, constituie suport la toate procedurile interne create de către beneficiar, putând fi personalizate cu normele interne şi de conduită ale acestuia.

Considerăm că împreună putem reuşi, de aceea repetam acest slogan și credem în el. Credem că solidaritatea este cuvântul cheie – solidaritate şi învăţare permanentă.

Noi suntem aici pentru a vă fi suport real!

Echipa PrologicFM

www.prologicfm.ro

 

Manualul operatorului de curatenie:

https://citron.studio/prologic/v1/

Manualul FM:

https://citron.studio/prologic/v2/

About The Author