Subsidiara în România a producătorului german de stivuitoare STILL a inaugurat noul său sediu în România în prezența lui Frank Mueller, membru al boardului STILL și a lui Marek Juhas, Managing Director STILL Material Handling Romania.

Noul sediu al STILL Romania se află pe A1 București-Pitești la km 13 și are o suprafață de peste 2.600 mp, care include spații de depozitare și administrative de 626 mp și un depozit de 2.031 mp, de trei ori mai mare comparativ cu cel din sediul anterior.

Mutarea într-o nouă locație este o decizie strategică a producătorului german, care se concentrează pe dezvoltarea serviciilor oferite clienților.

„România este o piață importantă pentru noi de mulți ani deja. În 2018, subsidiara STILL Material Handling România a aniversat 10 ani de prezență în România. România este o piață importantă pentru noi din două motive. În primul rând, este o piață în creștere de câțiva ani, iar România are o suprafață mare și considerăm că potențialul de dezvoltarea pentru STILL va crește în viitor. În al doilea rând, aici sunt prezenți mulți dintre clienții noștri internaționali pe care îi însoțim în toată lumea. Acești clienți se așteaptă să beneficieze de standardele de calitate și suportul STILL fie că sunt în Germania, Franța sau România” a declarat Frank Mueller, membru al boardului STILL.

„Ne-am dat seama că ceea ce este mai bine pentru noi este să putem gestiona toate procesele logistice “in house”. Nu vorbim doar despre piesele de schimb, ci și despre pregătirea echipamentelor pentru livrare către clienții care uneori au cerințe speciale. Trebuie să putem controla mai bine procesele și fluxurile de bunuri, lucru pe care furnizorii externi nu îl pot face, mai ales că avem clienți internaționali care lucrează cu noi în țări diferite și trebuie să le oferim același nivel de calitate, aceleași standarde. Decizia de a face această investiție a fost una strategică, menită să susțină creșterea companiei în următorii 5-10 ani”, a explicat Marek Junas, STILL Romania. Compania își continuă strategia de a crește calitatea produselor și serviciilor oferite clienților și de a crea parteneriate autentice care să aducă plus valoare de ambele părți.

About The Author