ONE STOP SHOP SE PLIAZA PE NEVOILE CLIENTILOR

Azi pare de neconceput să-ți faci cumpărăturile și să-ți petreci timpul liber în șapte locuri diferite din oraș. Așa că mergi la mall sau hypermarket. La fel poți face și cu compania ta: un singur furnizor îți oferă tot ce îți trebuie. Conceptul se numește one stop shop. Un pachet de servicii care te scutește de timp și efort.

One stop shop a apărut în America anilor ’20, prin concentrările de magazine pe care azi le numim mall-uri, cu oferirea unei game largi de produse/servicii, într-un singur loc.

Strategia de afaceri one stop shop oferă confort, economisește timpul dar și banii clienților, prin optimizarea costurilor. În cazul Toyota, se reduc cheltuielile cu echipamentele, spațiul și reparațiile. Cum? Există automatizare și echipamente fără operatori, de exemplu. Reparațiile durează puțin grație tehnicienilor acreditați și cu multă experiență în domeniu, dar și mulțumită unui stoc strategic de piese de schimb. Totodată, Toyota dispune de flota de echipamente pentru back-up sau pentru închirieri pe termen scurt pentru a servi perioadele de vârf.

Auditul mișcării de marfă este cheia în one stop shop deoarece compania poate identifica oportunități de îmbunătățire a productivității și de reducere a costurilor.

Serviciile integrate prin one stop shop au avantajul lucrului cu o singură persoană de contact, cu o singură factură, cu o singură dată scadență și posibilitatea de a face o singură plată.

Un one stop shop observă nevoile clienților și își adaptează serviciile. Dacă facturile clienților fideli cresc, le poate sugera cum să minimizeze costurile. Practic, clienții primesc consultanță financiară gratuită în cadrul serviciului integrat.

Toyota Service Concept

Conceptul de service Toyota sau TSC pe scurt reprezintă o abordare pentru optimizarea service-ului companiei şi pentru a oferi clienţilor fiabilitatea, siguranţa şi încrederea de care au nevoie. Pe baza principiilor Toyota Production System (TPS) şi Toyota Way, TSC vizează disponibilitatea, calitatea, siguranţa, mediul şi reducerea costurilor pentru clienţii Toyota.

Reţeaua Toyota Material Handling se extinde în peste 30 de ţări din Europa. Cu peste 4500 de tehnicieni complet instruiţi care efectuează peste 3.500.000 de vizite de service pe an.

Receptivitate

Toyota pune clienţii pe primul loc şi înţelege că viteza de reacţie este prioritară atunci când activitatea lor este întreruptă. Asta înseamnă reluare rapidă şi în mod eficient a activităţii.

Împreună cu clienţii, compania lucrează constant la prioritatea lor comună: durata maximă de funcționare a utilajelor.

Standardizare

Standardizarea înseamnă că profesioniştii cu expertiză şi competenţă au stabilit o modalitate de lucru: modalitatea cea corectă.

Indiferent de locul unde se efectuează reparaţia sau de tehnicianul care face service-ul, clienţii se pot baza pe un standard ridicat de service şi garanţia efectuării reparaţiei într-un timp de lucru cât mai precis.

Acreditare

Prin acreditare, certificam faptul că activitatea noastră de Service este întotdeauna la standardele Toyota.

Datorită acreditarii Toyota, clienţii se pot baza pe o performanţă ridicată a serviciilor pentru a-şi susţine afacerea.

Eliminarea pierderilor

Eliminarea pierderilor înseamnă eliminarea a tot ceea ce nu adăugă valoare produsului său serviciului final.

Toyota se concentrează întotdeauna pe eliminarea pierderilor şi pe faptul că sunt un partener de încredere pentru clienţii lor, dar şi pe minimizarea propriului impact asupra mediului.

Informaţii în timp real

Tehnicienii Toyota au acces online la toate informaţiile necesare pentru realizarea service-ului.

Datorită informaţiilor online în timp real, clientul se poate baza pe servicii eficiente şi de înaltă calitate, cu timpi minimi de nefuncţionare a echipamentelor.