XEROX CONNECTKEY

Echipamentele multifuncţionale create pe baza tehnologiei ConnectKey sunt un real avantaj pentru orice companie, aceste chipamente fiind special concepute pentru a simplifica. ConnectKey este o platformă software prin intermediul căreia echipamentele multifuncţionale se adaptează la modul de lucru al unei companii. Cu ajutorul acesteia pot fi imprimate documente din aproape orice loc datorită funcţiilor de imprimare mobilă.

De asemenea, documentele pot fi scanate direct către platforme tip cloud precum Google Drive, Evernote şi Microsoft Office 365 pentru stocare şi colaborare.

Pot fi dezvoltate și integrate aplicaţii simple pe echipamentul multifuncţional cu ajutorul unor instrumente uşor de folosit. Spre exemplu, o companie de asigurări medicale poate adăuga echipamentului o funcţie care să permită scanarea cererilor de rambursare direct în sistemul de plăţi intern, prin simpla apăsare a unui buton.

Specialiştii IT vor administra mai uşor echipamentele multifuncţionale ConnectKey şi facilita accesul angajaţilor la aplicaţii – chiar de la ecranul tactil al echipamentului. În plus, ConnectKey oferă o singură interfaţă cu utilizatorul, comună mai multor echipamente, pentru a fi mai uşor de folosit. Nu în ultimul rând, echipamentele multifuncţionale ConnectKey beneficiază de soluţii McAfee şi Cisco pentru securizarea şi protejarea informaţiilor.