Un stil de condus extrem, arta controlării evenimentelor, adrenalină pură. Aceste lucruri și mult mai multe sunt esența drift-ului. În Engleză termenul înseamnă ” a te lăsa purtat de aer sau apă” sau ”a devia în timp ce conduci”. Această tehnică avansată de condus constă în a face mașina să piardă aderența cu solul, în mod conștient, pentru a începe controlul derapajului în concordanță cu o traiectorie ideală. Scopul este să ajungi cât mai aproape de niște puncte fierbinți numite puncte de referință.
Dacă ai impresia că drift-ul este doar ultimul trend Japonez sau că este doar o acrobație în stilul Furios & Iute ar trebui să te mai gândești o dată. Tânărul proprietar al Garajului HP, Manuel Vacca, este dovada vie a faptului că drift-ul câștigă audiență și în Europa. Acest tip italian de treizeci și ceva de ani a fost născut și crescut în Castellanza (Italia). Și-a început cariera de șofer în Campionatul Italian de Dragstere, dar din 2007 s-a aventurat în lumea drift-ului, ca șofer și ca mecanic de curse. Într-un mod strategic, Manuel și-a mutat atelierul în fața Circuitului Castelletto di Branduzzo în nordul Italiei, un punct de atracție influent pentru cultura italiană de drift. Proximitatea Garajului HP cu Circuitul Castelletto a fost foarte importantă pentru testarea profesională a mașinilor. Manuel a devenit PRO cu drift-ul acum aproape 10 ani, începând să învețe și alți oameni să facă drift-uri.
Provocările drift-ului sunt foarte intense pentru el deoarece joacă în același timp rolul unui concurent și al unui asistent mecanic! Mecanic de curse, profesor, șofer profesionist. Toată viața lui Manuel se învârte în jurul drift-ului. Totuși, dacă îl întrebi care a fost cea mai mare realizare a carierei sale, el va menționa cum, în 2015, a fost capabil să transforme un BMW M3 normal într-un model M3 Turbo 700CV într-o săptămână, fix la timp pentru a începe Campionatul Italian de Drift 2015. Este clar că pasiunea sa este profundă și cunoștințele sale tehnice sunt prețioase.
Pakelo a început să aprovizioneze Garajul HP, atelierul lui Manuel, anul acesta. Pentru mașinile sale de curse, Pakelo îi sugerează un ulei de motor extrem de performant, numit PAKELO KRYPTON RACING SAE 10W-60. Acest produs complet sintetic cu o protecție înaltă și totodată întăritor, chiar și atunci când temperatura motorului este foarte înaltă. Temperatura este într-adevăr o problemă mare, mai ales în drift, de aceea Pakelo introduce niște modificatori de fricțiune speciali în formula uleiului. Acești aditivi permit într-un mod consistent reducerea fricțiunii și a temperaturii. PAKELO KRYPTON RACING SAE 10W-60 te ajută să iei tot ce e mai bun de la mașini în timpul curselor.
EVIA UTILAJE SRL
Str. Drumețului, Nr. 57, Sector 3
031891 București
Mob.: 0720.261.111
office@eviautilaje.ro;