Rezultatele Midseason au confirmat conducerea în clasament a NGM Motorsport, adevăratul lider din Campionatul de Karting Italian 2016. Începând cu acest an echipa a fost oficial dotată cu lubrifianții Pakelo 2TS K pentru curse de karturi și Pakelo MBK pentru cursele de motociclete. NGM are tot ce trebuie pentru a avea succes în mai multe segmente din Campionatul de

Karting Italian. În categoria principală KZ2 echipa folosește un cart de Formula K, cu un motor TM de 125 cc și o cutie de 6 viteze. Șoferul NGM care revoluționează această categorie este Francesco Celenta cu un cart tip Formula K cu un șasiu #107. Celenta este favorit și ajunge pe podium cursă după cursă.

În luna iulie a avut loc a treia rundă a Campionatului. Celenta s-a experimentat în sesiunile de calificare câștigând prima poziție pe tabelă, dar în timpul primei curse o problemă neașteptată la sistemul de benzină l-a forțat să revină cu un onorabil loc 7. În cursa a doua, a început din față din pole position, iar după câteva tururi s-a distanțat de rivali terminând cu o diferență de 5 secunde. Edoardo Salmaso, un alt șofer NGM aflat la a treia cursă națioanală, a performat bine terminând pe locul 10 și având tururi foarte promițătoare.

Un alt tânăr șofer, Nicolo Genisi, în vârstă de 14 ani, este al doilea în clasamentul general al categoriei OK Junior (șoferi între 14-16 ani). Conduce un șasiu Formula K cu un motor TM de 125 cc și o cutie cu o singură viteză. Circuitul Adria a fost ghinionist pentru el, dar rezultatele bune din turele trecute i-au garantat un solid loc doi. Ultimele două ture îi vor acorda șansa să concureze pentru titlu. Pasiunea și corectitudinea îi distinge pe șoferii NGM care sub îndrumarea puternică a Șefului de Echipă Nico Biasuzzi își dezvoltă talentul.

11072016-11498_111_celenta-francescokz-2_1_ok-600x400

Pakelo recomandă:

PAKELO 2TS K pentru curse este complet sintetic și aprobat de CIK-FIA, fiind uleiul pentru amestec de combustibil-ulei specific motoarelor în doi timpi. Produsul garantează atât eficiență maximă, cât și curățarea motorului, chiar și la viteze mari. Depunerile pot bloca evacuările odată cu țevile de evacuare, compromițând eficiența motorului.

Menținerea curată a motorului ar trebui să fie primul scop al uleiului în doi timpi pentru carturi și exact de acest aspect a avut grijă Pakelo. Un alt aspect important pentru șoferii implicați în competiții este “factorul non-explozibil”. Uleiurile Pakelo 2TS K (pentru utilizarea combinată a combustibilului cu ulei) pentru carturi respectă limitele impuse de CIO FIA cu privire la aditivii non-explozivi. A trecut oficial testările NOC ( Numărul Octanic de Cercetare) și NOM (Numărul Octanic al Motorului) asigurând regularitatea cu standardele internaționale ale Federației.

 

EVIA UTILAJE SRL

Str. Drumețului, Nr. 57, Sector 3

031891 București

M: 0720.261.111

E-mail: office@eviautilaje.ro

www.eviautilaje.ro

About The Author