Să luăm exemplul mașinilor clasice. Piața colecționarilor de mașini clasice se confruntă cu un nou val de entuziasm în Europa. Un semn al acestei vitalități este creșterea cifrei de afaceri a licitațiilor bazate pe această ramură. Sunt mai mulți dealeri, mai mulți cumpărători, mai multe vânzări și, prin urmare, mai multe automobile clasice pe străzi. Pakelo a dezvoltat o întreagă linie de lubrifianți dedicată cerințelor automobilistice speciale ale acestor mașini. Evoluția în domeniul ingineriei auto face ca noii lubrifianți să fie prea puternici pentru anumite tipuri de mașini de epocă.

Aditivii greșiți sau inadecvați pot provoca daune grave vehiculelor clasice. De exemplu, un aditiv greșit sau ineficient poate provoca depuneri de petrol și încălzirea prematură a pieselor motorului, în timp ce o utilizare excesivă poate provoca acumularea de depuneri metalice în camera de ardere ale motoarelor vechi și la reducerea extremă a depunerilor de ulei de motor ducând la obstrucția duzelor de lubrifiere.

Lubrifianții Pakelo Classic sunt meniți să evite acumularea de depuneri metalice în camerele de ardere, consumul excesiv de ulei din cauza uzurii garniturii sau incompatibilitatea lubrifiantului, îngroșarea la temperaturi ridicate, cu formarea unei pelicule ce obstrucționează filtrele și segmenți ale pistoanelor, formarea de rugină în partea internă a motorului și formarea de funingine, uzură metalică și depuneri de ardere.

Să aruncăm o privire la uleiurile de motor. În conformitate cu perioada de construcție, Pakelo sugerează produse diferite. Uleiul PAKELO CLASSIC 50s este un ulei de motor monograd mineral pentru mașini de epocă și motociclete construite între 1900 și 1950. Este potrivit atât pentru motoare pe benzină cât și pentru motoare diesel în 4 timpi si pentru motociclete istorice. Lubrifiantul deține un aditiv pentru motoarele clasice care împiedică formarea de funingine și depozite în circuitul de ungere. Gama de vâscozitate: SAE 30, SAE 50.

 

Uleiul PAKELO CLASSIC 60s este un ulei de motor mineral multigrad pentru mașini de epocă și motociclete construite între 1950 și 1970. Produsul îndeplinește specificațiile tehnice de epocă, dar profită și de evoluția lubrifianților. Nivelul mediu de aditivi (compatibil cu garniturile de cauciuc), acest lubrifiant posedă proprietăți anticorozive și anti-rupere și uzură. Acesta lasă un strat protector de protejare a pieselor mecanice în timpul opririlor de iarnă. Gama de vâscozitate standard: 20W-50, care îndeplinește cerințe SF/CC. Uleiul Pakelo Classic 60 oferă o pornire mai ușoară (SAE 20W), precum și o protecție mai mare după o utilizare prelungită (SAE 50).

Uleiul PAKELO CLASSIC 70s este un ulei mineral multigrad pentru mașini de epocă și motociclete construite după 1970. Acest ulei profită de principiile moderne în domeniul lubrifianților cu aditivi, dar respectă în același timp, standardele automobilelor istorice . Acesta oferă putere mare de lubrifiere și o bună capacitate de anti-oxidare, oferind o vâscozitate stabilă și presiune constantă a uleiului de motor. Produsul, de asemenea, protejează împotriva coroziunii și uzurii. Gama de vâscozitate: SAE 15W-40, SAE 15W-50 în conformitate cu cerințele SL / CF.

Așa că, dacă doriți să faceți trecutul să dureze trebuie sa alegeți lubrifianți specifici pentru a păstra frumusețea autentică și eficiența vehiculelor dumneavoastră. Pakelo știe perfect de ce este nevoie, încercați și simțiți diferența.

 

EVIA UTILAJE SRL

Str. Drumețului, Nr. 57, Sector 3

031891 București

Mob.: 0720.261.111

office@eviautilaje.ro;

www.eviautilaje.ro