DIGITALIZAREA COMERȚULUI. CUM SÃ ȚII PASUL CU INOVAȚIA CREATÃ DE CONSUMATORI

Trăim într-o epocă în care consumatorii preiau conducerea, iar experiența lor este mai importantă ca oricând: mai multe puncte de contact, mai multe oportunități… sau mai multe provocări. Ca retailer, ai putut observa cum industria ta se transformă și începe să includă noi strategii, procese și tehnologii, astfel încât să poată oferi clienților o experiență de cumpărături mai consistentă și mai satisfăcătoare, indiferent de canal. Această transformare presupune fragmentarea unui univers tehnologic complex, pentru o interacțiune impecabilă cu brand-ul, oriunde ar avea loc. Astfel, centrele de distribuție devin un element central al strategiilor orientate către consumator, îmbunătățesc intervalele Time-to-Market pentru noile tehnologii in-store și multe altele.

Perfecționarea experienței consumatorilor în materie de retail presupune viteză și agilitate la nivelul întregii organizații – de la magazine, la centrele de distribuție și de la centrele de date până la platformele online.

Întrebarea se pune: este brand-ul tău suficient de bine pregătit? Și ce opțiuni ai la dispoziție?

Soluția constă în tehnologia de calcul Edge. Cu ajutorul acesteia, poți fi sigur că toți consumatorii sunt conectați și au acces la cele mai noi informații, atunci când se află în spațiul tău comercial. Tehnologia de calcul Edge oferă o capacitate solidă pentru procesarea datelor și o infrastructură de stocare ce reduc lățimea de bandă și latența, astfel încât sute de dispozitive să poată rămâne online – nu doar într-un magazin, ci de-a lungul întregii rețele comerciale – pentru o experiență constantă.

Cum ar trebui să arate soluția Edge potrivită? În primul rând, ar trebui să fie special concepută astfel încât să influențeze pozitiv experiența consumatorilor și să contribuie la controlul costurilor. Apoi, ar trebui să permită și o mai bună înțelegere a nevoilor și preferințelor pe care le au clienții tăi.

Putem vorbi aici despre micro-centrele de date, așa cum sunt cele modulare cu o infrastructura pre-integrată, ce conține serverele, infrastructura de stocare și rețelistica ce permite simplificarea achizițiilor repetate și a punerii în funcțiune în cazul tuturor site-urilor distribuite (chiar și la nivel global). Vertiv îți oferă capacități de monitorizare de la distanță, precum și service și contracte de mentenanță pentru toate site-urile, optimizând ciclul de viață al echipamentelor tale.

“La ora actuală, retailerii își regândesc magazinele, pentru a ține pasul cu schimbările din comportamentul clienților, dar și cu progresele tehnologice”, spune George Topalov, Senior Sales Manager Vertiv România. “Mai exact, ei aleg să investească pentru a oferi o experiență mai plăcută și a-și influența clienții mai aproape de punctul de decizie, prin extinderea prezenței IT în magazine. Acest fenomen este confirmat și de previziunile noastre, potrivit cărora bugetele direcționate către magazine și distribuție vor fi de două ori mai mari decât cele destinate centrelor de date, în următorii ani.”

Un must-have pentru retaileri: soluții UPS de încredere, care să asigure continuitatea afacerii!

Vertiv vine în sprijinul jucătorilor din segmentul retail, cu soluții inteligente pentru o alimentare neîntreruptibilă fiabilă și o infrastructură IT ușor de gestionat.

3 motive pentru care să alegi o soluție UPS pentru infrastructura critică:

  • Poți preveni perioadele de nefuncționare: în cazul unei întreruperi complete a curentului electric sau a unei defecțiuni din cauza creșterilor de tensiune, un UPS va asigura alimentarea cu energie a tuturor sistemelor atașate și va proteja disponibilitatea;
  • Poți preveni deteriorarea hardware-ului: suprasolicitarea, subtensiunea și vârfurile de tensiune pot provoca daune ireparabile dispozitivelor și sistemelor, care – în cel mai rău caz – vor eșua și vor duce la întreruperea activității;
  • Poți preveni pierderea datelor sau coruperea lor: în cazul unei întreruperi de curent, UPS-ul va iniția o închidere progresivă a tuturor sistemelor și va asigura alimentarea externă a acestora pentru un interval de timp predefinit – extrem de util pentru a evita pierderea datelor sau coruperea lor.

La ce mai poți folosi soluțiile UPS?

  • În cazul sistemelor de securitate, cum ar fi camerele de supraveghere, sistemele de alarmă, ușile antifoc sau ușile de securitate gestionate electronic etc;
  • În cazul sistemelor de comunicații VoIP / telefon / sisteme de birou, stații de lucru profesionale / PC-uri desktop.

Alegerea UPS-ului potrivit depinde de scopul și de mediul în care acesta va fi folosit. Elementele specifice legate de utilizare trebuie luate în considerare cu atenție (dimensiunea sarcinii, durata de viață a bateriei etc.), astfel încât să poți identifica cea mai bună soluție. În plus, ar trebui elaborat un scenariu de oprire, care să permită o închidere progresivă a sistemelor, în ordinea corectă, pentru a evita pierderea datelor.

Recomandările Vertiv pentru retaileri:

Vertiv Liebert™ GXT5: o soluție UPS online cu dublă conversie, care oferă protecție completă  la întreruperea alimentării și o condiționare continuă a alimentării într-un sistem compact și flexibil, gata de implementare.

Vertiv™ Edge:  o familie de UPS-uri line-interactive cu undă sinusoidală extrem de fiabilă, eficientă, ușor de gestionat și flexibilă, cu modele de la 500VA la 3000VA în mini-tower, rack / tower și rack-mount.

Vertiv™ Liebert® GXT RT+ : o soluție online cu dublă conversie, care oferă o protecție a alimentării cu energie într-un sistem accesibil, eficient, cu un grad ridicat de flexibilitate în privința instalării și a operării. Creșterea densității puterii rack-ului, atât în centrul de date, cât și în rețea Edge înseamnă că distribuția fiabilă a energiei este crucială. Tablourile de distribuție a energiei Vertiv și PDU-urile de rack nu numai că asigură alimentarea, ci reprezintă și un sprijin eficient, indiferent de provocările cu care s-ar putea confrunta infrastructura IT. De la modele de PDU-uri standard, modelele monitorizate și controlabile de la distanță și terminând cu sistemele de blocare a cablurilor de alimentare, soluțiile Vertiv oferă distribuția de energie de care ai nevoie, precum și monitorizarea și gestionarea de la distanță a consumului de energie, astfel încât să poți fi sigur că totul funcționează la cel mai înalt nivel.

Sistemul rPDU Vertiv™ Geist™ oferă o imagine de ansamblu a consumului de energie, atât la nivel local cât și prin acces de la distanță și asigură, în același timp, o distribuție fiabilă de energie în rândul echipamentelor IT critice. rPDU-urile monitorizate sunt disponibile într-o varietate de configurații de putere și de prize alimentare.

Dacă ai nevoie de o abordare standardizată, la nivelul tuturor site-urilor, atunci Vertiv™ VR poate fi cea mai bună alegere. Vertiv™ VR Rack acceptă o mare varietate de echipamente, inclusiv servere, stocare, switch-uri, routere, PDU-uri, UPS-uri, console port servers  și switch-uri KVM. Încă de la momentul livrării, rack-ul Vertiv™ VR este pregătit pentru medii cu densitate ridicată de echipamente și face față cu brio nevoilor critice – chiar dacă acestea evoluează și se schimbă. Pe scurt, flexibilitatea pe care ți-o dorești, cu o instalare ușoară.

3 pași simpli pentru a menține disponibilitatea, a gestiona capacitatea și a îți standardiza infrastructura

Pasul 1: Ai grijă să previi perioadele de nefuncționare – și să îți protejezi veniturile!

Alege o soluție inteligentă de gestionare de la distanță. Atât infrastructura IT-ul fizică, cât și cea virtuală pot fi administrate cu ușurință cu suita noastră software de gestionare la distanță, care îți va oferi o imagine consolidată a tuturor echipamentelor.

De ce ai nevoie de o soluție inteligentă? Fie că deții un butic stradal, un lanț de magazine regionale sau chiar la nivel național ori un magazin de comerț electronic online, afacerea ta se bazează pe o infrastructură IT pentru a gestiona și procesa toate tranzacțiile de vânzare.

Pasul 2: Ia în calcul un instrument de software inteligent, care să țină pasul cu dezvoltarea afacerii tale

Pentru a da un răspuns agil și a face față cerințelor în continuă schimbare, nu ai nevoie decât de un ecran care să te ajute să documentezi, să vizualizezi, să gestionezi alimentarea cu energie și să planifici capacitatea viitoare la nivelul centrului de date. Ia în considerare toate aspectele de care ai nevoie pentru a înțelege situația în ansamblu și a lua deciziile corecte: ce dispozitive IT folosești, unde sunt acestea amplasate și ce rol au, care este consumul de energie electrică, nivelul de căldură generat și tipul / numărul cablurilor de care ai nevoie.

O imagine de ansamblu asupra tuturor acestor aspecte îți va permite să iei rapid decizii cu încredere, să planifici și să implementezi – ușor și cu acuratețe. În plus, capacitatea de reacție rapidă va aduce cu sine o scădere a timpului de nefuncționare și îți va oferi posibilitatea de a optimiza infrastructura IT atât pentru nevoile actuale, cât și pentru cele viitoare.

Pasul 3: Limitează timpul necesar pentru punerea în funcțiune și administrarea echipamentelor IT la marginea rețelei, cu ajutorul soluțiilor personalizate pentru retaileri

Într-un mediu atât de dinamic, de ce ai pierde timp cu asocierea mai multor produse, de la producători diferiți, pentru a răspunde nevoilor dulapului de rețea sau a puterii de calcul Edge? Cu ajutorul portofoliului inteligent Vertiv, ce reunește rack-uri, PDU-uri, sisteme UPS și dispozitive de management de la distanță, poți economisi resurse importante, pentru că soluțiile de tip plug-and-play sunt ușor de instalat și pot fi gestionate cu succes chiar și de la distanță.

Avantajele tale:

  • Timpii de reparație sunt optimizați, pentru ca afacerea ta să continue să funcționeze;
  • Călătoriile inutile pentru asistență IT sunt reduse;
  • Vei avea nevoie de mai puțin personal administrativ;
  • Vei putea beneficia de o imagine de ansamblu asupra tuturor echipamentelor IT, din toate locațiile;

Ai acces la o soluție standardizată, de la un producător unic, ceea ce te va ajuta să economisești timp,

Infrastructura IT devine, astfel, complet accesibilă și gestionabilă de oriunde și oricând, reducând timpul de reparații și cheltuielile personalului IT care ar avea nevoie de timp pentru a călători către locația în care se află echipamentul, pentru a diagnostica și a remedia problemele.

Micro centrele de date: instalare rapidă, performanțe de vârf

Cel mai nou produs din portofoliul Vertiv este Vertiv™ VRC-S, un micro centru de date asamblat din fabrică, conceput pentru o instalare rapidă și ușoară la marginea rețelei și pe alte site-uri IT mici. Disponibil acum în Europa, Orientul Mijlociu și Africa (EMEA), Vertiv™ VRC-S încorporează o unitate de distribuție a puterii rack (rPDU), sursa de alimentare neîntreruptibilă (UPS) Vertiv™ Liebert® GXT5 certificată Energy Star 2.0, senzori de monitorizare și software,  dar și cel mai recent sistem de răcire a rack-ului, Vertiv™ VRC,  într-un rack IT foarte performant, all-in-one.

Ideal pentru aplicațiile Edge, așa cum sunt vânzările cu amănuntul și lanțurile de distribuție, Vertiv™ VRC-S este disponibil într-o varietate de modele standard, pre-fabricate, ce pot fi livrate în câteva zile și instalate în doar câteva ore. Te invităm să descoperi toate avantajele Vertiv™ VRC-S cu ajutorul celei mai noi aplicații bazate pe realitate augmentată, Vertiv™ XR, ce însoțește utilizatorii într-o explorare imersivă a componentelor și prezintă, în același timp, modurile de operare și caracteristicile cheie – invizibile cu ochiul liber – dar care asigură funcționalitatea end-to-end, unică în piață.

Mai multe informații despre produsele și serviciile Vertiv sunt disponibile pe Vertiv.com. Pentru o ofertă personalizată, ne poți scrie pe emea.ro.hello@vertiv.com.