SCHNEIDER ELECTRIC ISI EXTINDE SERVICIILE DE SUPORT CLIENTI

Compania a lansat aplicația Customer Care by Schneider Electric, prin care le oferă clienților acces facil 24/7 la servicii de suport specializat și informații utile. Disponibilă gratuit pe dispozitivele iOS și Android, această aplicație reprezintă cea mai rapidă și ușoară cale de a contacta direct un reprezentant Schneider Electric. Prin utilizarea funcției de căutare rapidă sau prin scanarea unui cod QR, clienții pot accesa răspunsuri la întrebări frecvente și documentația tehnică a produselor. Aplicația Customer Care by Schneider Electric le oferă clienților acces rapid la asistență specializată, aceștia putându-se conecta direct cu Centrul de Suport Clienți al Schneider Electric printr-o singură atingere a ecranului tactil sau prin e-mail. Proiectată pentru dispozitivele iOSTM și AndroidTM, aplicația Customer Care by Schneider Electric este disponibilă gratuit pe Google PlayTM și în Apple App StoreSM, în 11 limbi străine, urmând să includă în viitor noi limbi străine și caracteristici.