TREI MOTIVE PENTRU CARE LUCRUL DE LA DISTANȚÃ DEPINDE MAI MULT DE HARDWARE DECÂT DE SOFTWARE

ATEN arată că, pe fondul unei adopții în creștere a lucrului de la distanță, soluțiile bazate exclusiv pe software prezintă diverse probleme, care pot fi evitate cu ajutorul unor soluții hardware adecvate. Lucrul de acasă este acum mai necesar ca niciodată, atât ca urmare a pandemiei COVID-19, cât și pe fondul tendinței oamenilor de a-și desfășura activitatea de la distanță. Fenomenul a căpătat atât de multă amploare, încât poate deveni noua normalitate. De-a lungul ultimilor ani, cererea de soluții pentru video-conferințe a crescut semnificativ și prezintă în continuare un potențial crescut. Conform Fortune Business Insight, piața mondială a soluțiilor pentru video-conferință s-a ridicat la 3.02 miliarde de dolari în anul 2018 și se estimează că va ajunge la 6.37 miliarde de dolari până în 2026, cu o creștere anuală de 9,8% pentru toată perioada analizată. Este evident că lucrul de acasă prezintă avantaje și dezavantaje, dar există și o serie de dileme, iar cea mai vehiculată dintre ele este modul în care poate fi replicată experiența lucrului la birou, cu interacțiuni față în față.