NOUA IDENTITATE A MARCII BOSCH – DE LA INOVATIE LA FASCINATIE

Vibrant, divers, dinamic: cu noua identitate a mărcii, Bosch evidențiază transformarea digitală a companiei într-un furnizor de soluții pentru un stil de viață conectat. “Cu soluțiile conectate, dorim să contribuim la îmbunătățirea calității vieții și la conservarea resurselor. Noua identitate a mărcii noastre urmează acest exemplu. Designul său reflectă diversitatea și individualitatea vieții și a produselor noastre”, afirmă Dr. Volkmar Denner, președinte al Consiliului de administrație al Robert Bosch GmbH. Noul design corporativ aduce în prim-plan aspectele emoționale ale mărcii, prin mai multe culori și printr-un nou limbaj al imaginilor și formei. Inscripția Bosch de culoare roșie, deviza “Tehnică pentru o viață” și sigla sub formă de armătură încadrată într-un cerc vor rămâne neschimbate. “Compania noastră s-a schimbat foarte mult în ultimii ani. Noul design corporativ exprimă transformarea digitală a companiei noastre”, adaugă Denner.