Mercedes-Benz România a dezvoltat o nouă campanie de comunicare cu un concept inovator care pune în evidenţă avantajele folosirii tehnologiei hybrid disponibilă în cadrul gamei sale de modele. Cu hashtag-ul #neincarcamuzica, noua campanie ”Unplugged Artists in PLUG-IN Cars” invită artişti români din lumea muzicală să urce în noile modele PLUG-IN HYBRID, să cânte unplugged şi să discute cu Oana Tache, VJ și online trendsetter, în cadrul unor interviuri neconvenţionale. „Mercedes-Benz a introdus deja în România primele modele PLUG-IN HYBRID, cât şi primul model complet electric, B 250 e. Pentru a sublinia beneficiile oferite de aceste modele revoluţionare, Mercedes-Benz a promovat o idee unică, dualitatea dintre conectarea la curent electric necesară funcţionării maşinilor hybrid cu zero emisii poluante în regim pur electric şi deconectarea de la orice sursă de electricitate a echipamentelor muzicienilor.”, susţine Philipp Hagenburger, Managing Director Passenger Cars şi CEO Mercedes-Benz România.