HORNBACH: COSUL MEDIU ÎN MAGAZINUL ONLINE, DUBLU COMPARATIV CU CEL DIN LOCATIILE FIZICE

Potrivit Hornbach, valoarea medie a coșului de cumpărături în magazinul online este de două ori mai mare comparativ cu cea din offline. De asemenea, în valoare absolută, achiziția medie realizată de români în shopul online este de câteva sute de lei. ,,Diferența principală dintre coșul mediu din magazinul online versus cel din magazinele staționare este dată de faptul că, în online, clienții știu exact ceea ce au de cumpărat, în timp ce în locațiile fizice aceștia aleg nu doar produsele pe care le au pe listă”, a declarat Mugurel – Horia Rusu, Director General Hornbach România. Potrivit afirmațiilor sale, clientul Hornbach din mediul online nu diferă foarte mult de cel din magazinele fizice. Astfel, cea mai mare pondere o au bărbații, în proporție de peste 70%. În ceea ce privește vârsta medie, majoritatea se încadrează în categoria 29 – 49 de ani. Cu toate acestea, magazinul virtual are și clienți de peste 65 de ani, fapt care arată că și generațiile mai avansate sunt tot mai înclinate către tehnologie. În ceea ce privește evoluția magazinului online al Hornbach în cei peste doi ani de la lansare, reprezentantul companiei susține că a observat o deschidere tot mai mare a clienților pentru achizițiile online.