Mercedes-Benz marchează o nouă etapă în comunicarea de marketing, prin campania “Grow up”. Cele cinci modele din familia de autovehicule compacte – Clasa A, Clasa B, CLA Coupé, CLA Shooting Brake și noul GLA – sunt protagonistele “Grow Up”. – cea mai amplă și neconvențională campanie din istoria brandului, din punct de vedere al focusului pe digital și al mecanicii de conținut. Astfel, Mercedes-Benz evidențiază dinamica pieței de potențiali clienți și evoluția strategiei de marketing, adaptată segmentului-țintă al campaniei – generațiile X și Y. Campania “Grow Up.” accentuează evoluția modernă a identității de brand a Mercedes-Benz, fiind cea mai mare și ambițioasă campanie din istoria brandului, din punct de vedere al conținutului digital și al mesajelor promovate. Cele cinci modele de autoturisme compacte Mercedes-Benz sunt protagonistele “Grow Up.”, vârful de lance al gamei fiind noul GLA. Adaptată local, campania se va derula până la finele anului 2017, centrată pe platforma Grow Up.

About The Author