“GROW UP.” – O CAMPANIE REVOLUTIONARA MERCEDES-BENZ

Mercedes-Benz marchează o nouă etapă în comunicarea de marketing, prin campania “Grow up”. Cele cinci modele din familia de autovehicule compacte – Clasa A, Clasa B, CLA Coupé, CLA Shooting Brake și noul GLA – sunt protagonistele “Grow Up”. – cea mai amplă și neconvențională campanie din istoria brandului, din punct de vedere al focusului pe digital și al mecanicii de conținut. Astfel, Mercedes-Benz evidențiază dinamica pieței de potențiali clienți și evoluția strategiei de marketing, adaptată segmentului-țintă al campaniei – generațiile X și Y. Campania “Grow Up.” accentuează evoluția modernă a identității de brand a Mercedes-Benz, fiind cea mai mare și ambițioasă campanie din istoria brandului, din punct de vedere al conținutului digital și al mesajelor promovate. Cele cinci modele de autoturisme compacte Mercedes-Benz sunt protagonistele “Grow Up.”, vârful de lance al gamei fiind noul GLA. Adaptată local, campania se va derula până la finele anului 2017, centrată pe platforma Grow Up.