CUM AJUTÃ UNITÃTILE MB CRUSHER SANTIERELE DE CONSTRUCTII SÃ FINALIZEZE LUCRÃRILE LA TIMP

Imaginați-vă un șantier de construcții într-un mare centru urban. Sau într-o zonă metropolitană dens populată. Imaginați-vă apoi cum se organizează, mai ales când există numeroase constrângeri impuse de zonă: restricții privind orele în care vehiculele pot funcționa, dificultăți logistice din cauza restricțiilor de trafic, control al poluării fonice și al  prafului. 

Și să nu uităm una dintre cele mai actuale probleme: dificultatea de a găsi materii prime și de a le obține rapid.

Pe scurt, deseori este dificil să se termine lucrarea în termenul de livrare. Problema este că, dacă nu sunt bine gestionate, aceste restricții au un impact major asupra șantierului și pot cauza întârzieri în livrare, cu penalități, costuri fixe crescute, timpii de nefuncționare din cauza întârzierilor în găsirea și livrarea materialelor, precum și inconveniente pentru trafic și pentru locuitorii din zonă.

Ah, timpul, acel lucru care nu este niciodată suficient!

Dar acum să nu ne mai imaginăm și să vedem ce s-a întâmplat pe trei șantiere din centre urbane care au avut aceleași probleme. Trei șantiere diferite pe trei continente diferite, trei soluții diferite.

Șantierul de construcții numărul 1: cum să accelerezi întregul proces 

Ne aflăm în Epinay sur Seine, Franța, pe un șantier de demolare, în mijlocul unor case și drumuri. Așadar, era imposibil să ne gândim să blocăm traficul pentru mult timp sau să îl încetinim din cauza circulației camioanelor. Dar aveam nevoie de material pentru a fi folosit ca fundație și umplutură și aveam nevoie de el acum. De fapt, existau o mulțime de materiale inerte: demolarea unei părți a unei clădiri produsese resturi de beton armat, cărămizi, tencuială și ipsos. 

Reducerea volumului lor cu o cupă de concasare BF80.3 instalată pe un excavator Yanmar SV100, aceste materiale au fost imediat gata pentru a fi reutilizate pe șantier.

Pentru ca șantierul să fie finalizat la timp.

Șantierul numărul 2: cum să evitați dus-întorsul  camioanelor si obstacolele circulației

Ne mutăm în China, în provincia Jiangsu, pe un șantier destul de neobișnuit, situat deasupra unei stații de metrou. Prin urmare, blocarea traficului sau un număr prea mare de camioane care intrau și ieșeau de pe șantier ar fi creat mari neplăceri și ar fi prelungit timpul de livrare. Și în acest caz a fost nevoie de recuperarea rapidă a materialului adecvat pentru umplerea noilor structuri. Zis si făcut, un BF80.3 a fost instalat pe un Sany 215 pentru a reduce dimensiunea molozului: nu mai este nevoie să se aștepte materialul și nu mai există camioane care să intre și să iasă de pe șantier, toate în beneficiul traficului local.

Șantierul numărul 3: cum să ai materialul gata de utilizare imediat

În statul New York, o casă s-a prăbușit la propriu după o ninsoare abundentă. Acoperișul casei nu a putut rezista la greutatea zăpezii și s-a prăbușit, distrugând întreaga verandă. Tot ce mai rămăsese de făcut era să demonteze ceea ce mai rămăsese și să reconstruiască casa. Cu ajutorul unui John Deere 180G și al unui graifer MB-G1200, antreprenorul a sortat lemnul și l-a stivuit într-un camion, în timp ce cimentul a fost depozitat în altul. 

Apoi a folosit o cupă de sortare MB-S14 pentru a cerne rocile și pământul, astfel încât să aibă material gata de utilizare pentru noua construcție.

Pentru a consolida fundațiile, au folosit o cupă de cernere MB-S14 pentru a separa rocile și pământul din jur, iar rocile și resturile au fost apoi reduse la dimensiunea potrivită pentru noile fundații.  

Totul a rămas pe șantier

“Sed fugit interea fugit irreparabile tempus” (“Dar între timp, timpul fuge iremediabil”) scria poetul roman Virgiliu acum mai bine de 2000 de ani.

În cele din urmă, așadar, s-ar putea crede că citirea acestor povești ar fi putut să vă răpească din timpul de lucru de pe șantier: preferăm să credem că timpul investit în aceste câteva rânduri a fost util pentru a vă dărui o idee.