COMPANIILE CARE ȘI-AU INTENSIFICAT INVESTIȚIILE ÎN TEHNOLOGIE ÎN TIMPUL PANDEMIEI, ȘI-AU CRESCUT VENITURILE DE CINCI ORI MAI REPEDE

O nouă categorie de companii denumite „Leapfrogger” au comprimat transformarea digitală înregistrând o creștere de patru ori a veniturilor. Veniturile companiilor cu cea mai mare deschidere către tehnologii precum inteligența artificială, cloud, Internetul lucrurilor (IoT) cresc la o rată de cinci ori mai mare în comparație cu organizațiile mai conservatoare din punct de vedere al inovației, arată un nou studiu Accenture (NYSE: ACN). Noul studiu, „Make the Leap, Take the Lead”, arată că tehnologia a devenit, fără îndoială, indispensabilă succesului în afaceri și permite direct companiilor nu doar să supraviețuiască, ci chiar să prospere într-una dintre cele mai perturbatoare perioade din istorie. În perioada 2015-2018, “Liderii” se dezvoltau de două ori mai repede decât “Laggards” (companii care adoptă foarte greu noile tehnologii).