BLUM, MOVING IDEAS

Blum România este una din cele 30 de filiale deschise în întreaga lume de compania austriacă Julius Blum GmbH, din orașul Höchst, regiunea Vorarlberg. Filiala Blum România a fost înființată în anul 1995 și are în prezent un număr de 25 angajați.

Compania oferă produse diverse de feronerie destinate producătorilor de mobilier, pentru corpuri de mobilier destinate tuturor încăperilor din locuinţă. Blum România are și o divizie de servicii, care oferă servicii de consiliere la comercializare și selectare a produselor, aprovizionare și logistică.

Cu feroneriile noastre punem în practică ideile creative în materie de mobilier. Oferim soluţii funcţionale pentru deschiderea și închiderea sistemelor de ridicare, extrageri și uși. Tehnologiile adecvate de mișcare configurează toate acestea și mai confortabil, iar cu serviciile și ajutoarele personalizate pentru prelucrare îi sprijinim pe clienții noștri în activitatea profesională de zi cu zi.

Ideile de design necesită soluții funcționale de feronerii. Blum vă ajută să le identificați printr-o gamă variată de produse şi tehnologii de mişcare, servicii complete de consultanță şi o abordare bine gândită, pentru un confort sporit al spaţiului de locuit.

Ne dorim să le fim alături partenerilor noştri la fiecare pas cu produse inovatoare care ne fac viaţa mai uşoară:

INOVAŢII

Compania Blum deţine peste 2.100 de brevete la nivel mondial.

Produsele noastre inovatoare iau naştere în urma cercetării funcţionării mobilierului şi discuţiilor cu utilizatorii de mobilier din întreaga lume. 

În urma celor doi ani de restricții pe perioada pandemiei, în care cererea de mobilier și, în consecință, a produselor noastre, au crescut, ne-am confruntat, în schimb, cu un an 2022, în care aceasta s-a aflat pe un trend negativ, aspect ce a fost cauzat de mai mulți factori macroeconomici. Nu vom intra în prea multe detalii cu privire la acești factori notorii în domeniul de business atât la nivel național cât și internațional, însă putem afirma că unii dintre aceștia au fost perceptibili încă din perioada anului 2021, precum creșterile costurilor cu materiile prime, la care s-a adăugat o rată a inflației aflată pe un trend ascendent de la lună la lună.

Astfel, anul 2022 a venit ca un an plin de provocări și de decizii luate în consecință, pentru a ne dezvolta atât businessul, cât și brandul: 

  • Am mutat depozitul companiei noastre într-o locație mult mai mare cu scopul de a eficientiza fluxul logistic și relațiile comerciale cu partenerii noștri
  • Am depus documentația pentru obținerea avizului în vederea extinderii depozitului și a showroom-ului companiei noastre
  • Am avut onoarea de a participa la Târgul Internațional SIM-BIFE, însă la rândul nostru, am organizat o serie de evenimente interne cu producători de mobilier, arhitecți, designeri de interior ș.a.

Cu ocazia participării de anul acesta la Târgul Internațional SIM-BIFE, am avut oportunitatea de a prezenta pieței internaționale noutățile, produsele, serviciile și conceptele din portofoliul companiei noastre. Anul 2023 va veni, de asemenea, cu produse și servicii noi ce ne vor extinde portofoliul, aspecte ce vor contribui cu certitudine la încheierea de noi relații comerciale și parteneriate, dar și la deschiderea unor segmente noi de mobilier. 

În cursul anului 2023, mai precis în luna mai, vom fi prezenți și la Târgul Internațional INTERZUM din Koln, unde vom avea oportunitatea, printre altele, să ne revedem colegi și parteneri de pe tot globul.

În cea de-a doua jumătate a anului 2023, compania noastră are planificată începerea renovării showroom-ului din Otopeni și, printre altele, actualizarea acestuia cu toate produsele și conceptele pe care le avem de oferit pieței din România.

Anul 2023 va veni cu siguranță cu noi provocări, un viitor economic incert al întregului domeniu de business, însă pe care, personal, îl văd ca venind și cu o multitudine de oportunități. Pe cale de consecință, putem afirma că rămânem optimiști, fără a ne referi însă, la aspecte ce nu se află în sfera noastră de control, precum întreaga piață și domeniul de business, ci la aspectele pe care le putem controla și față de care sunt convins că vom reuși să obținem cele mai performante rezultate.

Astfel cum am fost apreciați de către toți partenerii și colaboratorii noștri de până acum, ne propunem și vom rămâne în mod cert un partener de încredere pentru ei și chiar intenționăm să dezvoltăm prin diverse metode conceptul de „Trusted Partner”, întrucât pentru noi și compania noastră există o viziune doar pe termen lung în ceea ce privește relațiile de colaborare.

Facebook: https://www.facebook.com/BlumRomania

Instagram: https://www.instagram.com/blum_romania/

Linkedin: https://www.linkedin.com/company/blumgroup/mycompany/

https://www.blum.com/ro/ro/