WACKER NEUSON PREZINTA INCARCATORUL FRONTAL ELECTRIC CU EMISII ZERO

Cu modelul WL20e, care are o capacitate a cupei de 0,2 mc, Wacker Neuson prezintă primul încărcător frontal cu un sistem de propulsie electric, cu emisii zero. Încărcătorul, premiat cu sigla WackerNeuson ECO – pentru produse economice și ecologice, are aceleași performanțe ca și modelul convențional WL20.

Două motoare electrice, unul pentru sistemul de propulsie și unul pentru partea hidraulică, asigură că parametrii de performanță ai încărcătorului frontal WL20e corespund cu cele ale modelului convențional. Capacitatea off-road este similară cu a modelului diesel WL20. În consecință, antreprenorii care optează pentru încărcătorul frontal compact pe bază de baterie WL20e nu trebuie să facă niciun compromis în ceea ce privește performanța, dar pot beneficia, de asemenea, de avantajul emisiilor zero. Fără emisii de gaze de eșapament rezultate atunci când se lucrează cu noul încărcător frontal, este un aspect care devine din ce în ce mai important, în special pe șantierele de construcții în zonele urbane, atunci când se lucrează în interior, cum ar fi în sere, restaurări de clădiri sau garaje.

Toate standardele aplicabile în prezent la emisiile de noxe, pentru mașini de lucru mobile cu motoare cu ardere internă, nu reprezintă o problemă pentru noul încărcător Wacker Neuson WL20e. Un alt efect pozitiv este reducerea semnificativă a emisiilor de zgomot. În plus, costurile energetice ale încărcătorului frontal WL20e sunt semnificativ mai mici decât cele ale unui model care funcționează cu motorină – economie de până la 50 de procente sunt posibile – și există avantaje suplimentare de cost în intervalele de întreținere și service.

easy engineering - wacker neuson text

Odată ce bateria este complet încărcată, încărcătorul frontal WL20e are o autonomie de până la cinci ore – timp suficient pentru aplicații tipice, cum ar fi încărcarea și transportarea pe distanțe scurte. O baterie plumb-acid este utilizată, dovedită în sectorul industrial și testată în timp. Pentru a încărca bateria, este necesară o conexiune electrică de 400 de volți, disponibilă pe cele mai multe zone de construcții. Pentru procesul de încărcare, capota motorului este deschisă și acumulatorul este conectat la încărcător. Mufa acumulatorului este instalată pe utilaj, astfel încât să fie protejată împotriva prafului și a stropilor de apă.

Cu o înălțime de 2,19 metri și o lățime de doar un metru, încărcătorul poate fi folosit cu ușurință în spații închise sau în clădiri. Articulația utilajului îi permite să rămână stabil chiar și pe suprafețe denivelate. Deoarece capetele frontale și posterioare pot oscila independent unul față de celălalt, roțile au întotdeauna tracțiunea optimă. Cu o greutate de operare de 2.300 kg, încărcătorul frontal realizează o sarcină de basculare de 1.416 kg – în jur de 200 de kilograme mai mult decât varianta convențională.

Capacitatea de încărcare cu o cupă standard este de 0,2 mc. Încărcătorul completează seria cu primul model cu un sistem de propulsie electrică ecologic și fără emisii.