TOYOTA SERVICE CONCEPT

Conceptul de service Toyota sau TSC pe scurt reprezintă o abordare pentru optimizarea service-ului companiei şi pentru a oferi clienţilor fiabilitatea, siguranţa şi încrederea de care au nevoie. Pe baza principiilor Toyota Production System (TPS) şi Toyota Way, TSC vizează disponibilitatea, calitatea, siguranţa, mediul şi reducerea costurilor pentru clienţii Toyota.

Reţeaua Toyota Material Handling se extinde în peste 30 de ţări din Europa. Cu peste 4500 de tehnicieni complet instruiţi care efectuează peste 3.500.000 de vizite de service pe an.

Receptivitate

Toyota pune clienţii pe primul loc şi înţelege că viteza de reacţie este prioritară atunci când activitatea lor este întreruptă. Asta înseamnă reluare rapidă şi în mod eficient a activităţii.

Împreună cu clienţii, compania lucrează constant la prioritatea lor comună: durata maximă de funcționare a utilajelor.

Standardizare

Standardizarea înseamnă că profesioniştii cu expertiză şi competenţă au stabilit o modalitate de lucru: modalitatea cea corectă.

Indiferent de locul unde se efectuează reparaţia sau de tehnicianul care face service-ul, clienţii se pot baza pe un standard ridicat de service şi garanţia efectuării reparaţiei într-un timp de lucru cât mai precis.

Acreditare

Prin acreditare, certificam faptul că activitatea noastră de Service este întotdeauna la standardele Toyota.

Datorită acreditarii Toyota, clienţii se pot baza pe o performanţă ridicată a serviciilor pentru a-şi susţine afacerea.

Eliminarea pierderilor

Eliminarea pierderilor înseamnă eliminarea a tot ceea ce nu adăugă valoare produsului său serviciului final.

Toyota se concentrează întotdeauna pe eliminarea pierderilor şi pe faptul că sunt un partener de încredere pentru clienţii lor, dar şi pe minimizarea propriului impact asupra mediului.

Informaţii în timp real

Tehnicienii Toyota au acces online la toate informaţiile necesare pentru realizarea service-ului.

Datorită informaţiilor online în timp real, clientul se poate baza pe servicii eficiente şi de înaltă calitate, cu timpi minimi de nefuncţionare a echipamentelor.

Potrivire la fix

Compania iși propune să se plieze exact cerinţelor prezente şi viitoare ale clienţilor.

Oamenii potriviţi, cu aptitudinile potrivite, piesele şi contractele corespunzătoare oferă clienţilor liniştea necesară de a se concentra asupra succesului afacerii lor.

Hoshin

Hoshin este un proces de planificare strategică pe termen lung. Acesta descompune întregul proces în paşi mai mici, mai uşor de gestionat, pentru a asigura îndeplinirea obiectivului.

Datorită angajamentului Toyota privind planificarea strategică pe termen lung, clienții pot avea încredere că le vor fi îndeplinite cerinţele nu doar în viitorul apropiat, ci şi în anii următori.

Genchi Genbutsu

Genchi Genbutsu înseamnă ”mergi şi cercetează”, pentru a înţelege pe deplin situaţia reală şi a rezolva fiecare problemă întâmpinată.

Clienţii ştiu că TMH se angajează să remedieze o problemă, astfel încât să menţină operaţiunile în funcţiune şi costurile inutile la un nivel minim.

Heijunka

Heijunka este o tehnică japoneză care uniformizează volumul de muncă.

Corelând procesele de business între ele, Toyota livrează fiabilitate, stabilitate şi predictibilitate pentru clienţi.

Kaizen

Kaizen înseamnă îmbunătăţire continuă şi este un principiu al Toyota Way şi al sistemului TPS. Kaizen urmăreşte eliminarea pierderilor şi creşterea valorii, pentru toţi cei implicaţi.

Poka Yoke

Poka Yoke este un mecanism sau un proces conceput pentru a evita greşelile.

Prin actualizarea constantă a calităţii pieselor de schimb şi verificarea lor înainte de expediere, clienţii pot avea încredere că va fi livrata piesa corectă pe echipamentele deservite.

JIDOKA

Jidoka face că problemele să fie vizibile. În practică, jidoka înseamnă proiectarea de instrumente şi procese care detectează automat erorile.