În această lună se poate importa 1 metru de marfă până în Constanța la prețuri comparabile cu transportul rutier în Europa. În plus, pentru prima dată în ultimii șase ani, costurile de import maritim au coborât la un nivel istoric, fiind mult mai mici, comparativ cu decembrie 2014.

Relaţiile comerciale România – Asia sunt dezvoltate, mai ales cu China, deoarece în România sunt foarte mulţi producători care depind de materia primă din acea zonă: de la industria de echipamente electrice, diverse componente, substanțe chimice, consumabile, la cea de fashion, electronice, decoraţiuni etc, dar şi foarte multe companii care importă produsele finite. Cifra de afaceri a comerţului între România şi China a fost în 2014 de 2,2 miliarde de USD, din care 500 milioane exporturi către China.

În România sunt înregistrate aproximativ 11.200 de companii chineze (august 2014), valoarea investițiilor chineze în România fiind de 407 milioane de euro, anul trecut. Grupajele maritime sunt folosite de companiile care importă / exportă marfa, care ocupă mai puţin de un container.

“Perioada scurtă dintre sărbători: noul an chinezesc, Paștele catolic, ortodox, 1 mai au determinat o scădere masivă a volumului de mărfuri, în sensul că importurile au fost efectuate anterior. Scăderile de volum de mărfuri au condus la acest nivel minim, înregistrat ultima oară în 2008” – directorul departamentului de grupaje maritime al IB Cargo, dl Adrian Varlanuta.

Ib Cargo are servicii proprii de grupaje maritime, cu plecări săptămânale către Constanța din: Shanghai, Ningbo, Qingdao, Shenzhen, Singapore, Hong Kong, iar operatorii se ocupă de toate formalităţile, de la preluarea mărfii până la livrarea acesteia la uşa clientului.

ib cargo text

Detalii serviciu de grupaj maritim

Ib Cargo face exporturi de grupaj maritim săptămânal, via Hamburg deoarece volumele care se adună acolo permit plecări regulate, la preţuri competitive, iar timpul de tranzit este considerabil redus. De exemplu, o marfă care trebuie să ajungă la New York, prin Hamburg, va face aproximativ 22 zile, pe când prin Constanța, durată ar fi dublă. La fel şi mărfurile exportate către Asia, prin Hamburg timpul de transit este înjumătăţit la aproximativ 25 zile faţă de plecările din Constanța.

Avantaje:

– IB Cargo preia marfa clienţilor de export grupaj de oriunde din România;

– IB Cargo transportă orice tip de marfă şi se ocupă complet de toate detaliile, de la încărcare până la livrare, oferind inclusiv soluţii de asigurarea mărfii.

– Pe lângă serviciul propriu de grupaj maritim pentru export, IB Cargo oferă clienţilor serviciile proprii de grupaje pentru import. Din destinaţiile Shanghai, Ningbo, Qingdao, Shenzhen, Singapore, Hong Kong are console directe şi săptămânale.

IB Cargo este o casă de expediţii independentă care oferă din 2008 servicii complete de transport din orice punct, pentru orice tip de marfă, către orice destinaţie comercială din lume. Specialiştii IB Cargo oferă inclusiv consultanță clienţilor pentru optimizarea costurilor logistice, prin alegerea tipului de transport şi a rutei potrivite tipului de cargo.

 

IB CARGO

Soseaua Bucuresti Nord, nr. 10, 10 / F,

Global City Business Park,

O21, Sala 4, Voluntari,

Jud. Ilfov, 077191

T: 021 528 13 00

F: 021 528 1309

orders@ibcargo.com

www.ibcargo.com

About The Author